شنبه 28 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتقال تعداد زيادی از زندانيان بازمانده از کشتار قزل حصار به سلول های انفرادی زندان گوهردشت کرج، فعالين حقوق بشر و دمکراسی

بنابه گزارشات رسيده به "فعالين حقوق بشر و دمکراسی در ايران" تعداد زيادی از زندانيان بازمانده از کشتار زندان قزل حصار به سلولهای انفرادی بند سپاه و بند ۵ زندان گوهردشت کرج منتقل شده اند و تحت شکنجه های وحشيانه بازجويان وزارت اطلاعات می باشند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


از روز چهارشنبه ۲۵ اسفند ماه بيش از ۱۰۰ نفر به سلولهای انفرادی بند سپاه در زندان گوهردشت کرج که در دست بازجويان وزارت اطلاعات می باشدمنتقل شده اند آنها از بدو انتقال به اين بند تحت شکنجه های وحشيانۀ جسمی و روحی قرار دارند.همچنين در روزهای چهارشنبه ۲۵ اسفند ۲۰ نفر و روز پنجشنبه ۲۶ اسفند ماه ۱۹ نفر به سلولهای انفرادی بند ۵ منتقل شدند و از زمان انتقال زندانيان قزل حصار به اين بند کنترل اين بند به طور کاملا در دست بازجويان وزارت اطلاعات قرار گرفته است.از جمله زندانيان که از واحد ۲ زندان قزل حصار به بند ۵ و سپاه منتقل شده اند موسی ملک می باشد.
لازم به ياد آوری است در جريان اعتراضات گسترده غروب روز سه شنبه ۲۵ اسفند ماه زندانيان بی دفاع واحد ۲ و ۳ زندان قزل حصار نسبت به شرايط طاقت فرسا و غير انسانی که سالها است در انتظار اجرای احکام ضدبشری اعدام بسر می برند مورد يورش وحشيانه پاسداربندها و گارد زندان قرار گرفتند و از چند جهت هدف آتش گلولهای آنها قرار گرفتند که منجر به قتل ده ها نفر و زخمی شدن بيش از ۱۰۰ نفر شده است. جعفری دولت آبادی دادستان تهران بجای تحقيق کردن در اين مورد، زندانيان بی دفاع را تهديد به اعدام نمود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016