دوشنبه 1 فروردین 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

برگزاری مراسم تولد جعفر کاظمی زندانی اعدام شده بر آرامگاهش، فعالين حقوق بشر و دمکراسی

بنابه گزارشات رسيده به "فعالين حقوق بشر و دمکراسی در ايران" صبح امروز خانواده ، فاميل و دوستان شهيد راه آزادی مردم ايران جعفر کاظمی و مردم بر آرامگاه وی حضور يافتند و مراسم تولد اين شهيد را برگزار کردند.
روز دوشنبه اول فروردين ماه که مصادف است با سالروز تولد جانباختۀ راه آزادی مردم ايران جعفر کاظمی بود، اعضای خانواده، بستگان ،دوستان و انبوهی از مردم بر آرامگاه او حضور يافتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


برگزاری مراسم تولد جعفر کاظمی زندانی اعدام شده بر آرامگاهش، فعالين حقوق بشر و دمکراسی
بنابه گزارشات رسيده به "فعالين حقوق بشر و دمکراسی در ايران"صبح امروز خانواده ،فاميل و دوستان شهيد راه آزادی مردم ايران جعفر کاظمی و مردم بر آرامگاه وی حضور يافتند و مراسم تولد اين شهيد را برگزار کردند.
روز دوشنبه اول فروردين ماه که مصادف است با سالروز تولد جانباختۀ راه آزادی مردم ايران جعفر کاظمی بود، اعضای خانواده، بستگان ،دوستان و انبوهی از مردم بر آرامگاه او حضور يافتند. خانواده شهيد به مناسبت سالروز تولد زنده ياد جعفر کاظمی کيکی تهيه ديده بودند که بر آرامگاهش قرار دادند.پس از قرار دادن کيک بر آرامگاهش شمع ها را روشن نمودند.
حاضرين اقدام به قرار دادن دسته های گل بر مزارش نمودند و نسبت به وی ادای احترام نمودند.در اين مراسم حضور جوانان چشمگير بود . همۀ حاضرين بر ادامۀ راهش که همانا رسيدن به آزادی و دمکراسی در ايران بود تاکيد کردند.
از طرفی ديگر خانواده شهيد و مردم روز جمعۀ آخر سال بصورت گسترده بر آرامگاهش حاضر شده بودند و ياد و خاطرۀ او را گرامی داشتند.
مامورين وزارت در يک عمل ضد بشری و غير انسانی سنگ آرامگاه زنده ياد جعفر کاظم را پس از برگزاری مراسم چهلمين روز شهادتش از روی آرامگاهش برداشته و با خود بردند و از بازگرداند آن خوداری می کنند.
مامورين وزارت اطلاعات فشارها و اذيت وآزارها را عليه همسر جانباختۀ راه آزادی جعفر کاظمی افزايش داده اند و هر بار با احظار وی و يا مراجعه به منزل او از وی می خواهند که به آنها تعهد کتبی بدهد که از برگزاری مراسم گراميداشت همسرش خوداری کند و به کسانی که برای ادای احترام به منزلشان مراجعه می کنند اجازه ورود ندهد و همچنين فشارهای متعدد ديگری بر آنها وارد می کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016