پنجشنبه 4 فروردین 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتقال زندانی سياسی زهرا جباری با شرايط وخيم جسمی به يکی از بيمارستان های تهران، فعالين حقوق بشر و دمکراسی

بنابه گزارشات رسيده به "فعالين حقوق بشر و دمکراسی در ايران" وخامت شديد حال زندانی سياسی زهرا جباری و انتقال او به يکی از بيمارستانهای تهران.
دوشنبه شب اول فروردين ماه وضعيت جسمی زندانی سياسی زهرا جباری به وخامت گراييد و به کما فرورفته است.بنابه گفتۀ شاهدان هنگام انتقال به يکی از بيمارستانهای تهران به نظر می رسيد که مغز او از کار افتاده بود و فقط قلبش ميزد.بعضی از گزارشات تاييد نشده حاکی از مرگ مغزی اين زندانی سياسی است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


زندانی سياسی زهرا جباری ماه ها است که از ناراحتی حاد قلبی و رماتيسم شديد رنج می برد ولی به دستور بازجويان وزارت اطلاعات و عباس جعفری دولت آبادی مانع درمان وی هستند. مدتی پيش وضعيت وی به حدی وخيم گرديد که به بيمارستان منتقل شد ولی بازجويان وزارت اطلاعات و عباس جعفری دولت آبادی از ادامۀ درمان او در بيمارستان ممانعت کردند و او را به زندان بازگرداندند.
يکی از شيوه های ضد بشری که به دستور صادق لاريجانی رئيس قوۀ قضاييه ولی فقيه و وزارت اطلاعات عليه زندانيان سياسی بکار برده می شود عدم درمان زندانيان سياسی و زجر کش کردن تدريجی آنها است. در حال حاضر تعدادی از زندانيان سياسی در شرايط قرون وسطايی و زجر کش قرار دارند که اسامی بعضی از آنها به قرار زير می باشد،بازاری زندانی محسن دکمه چی که در آستانۀ مرگ قرار دارد،حسن رونقی ملکی،فرح واضحان،کبری بنازاده اميرخيزی،منصور اسالو،ماشالله حائری،شيرمحمد رضايی ،علی عجمی و مهدی محموديان می باشند.
تصميم گيری در مورد سرکوب خونين مردم ايران ،اعدام زندانيان سياسی،اعدام های گروهی،اعدام کودکان،عدم درمان زندانيان سياسی و زجر کش کردن آنها و ايجاد شرايط قرون وسطايی و طاقت فرسا عليه آنها بوسيلۀ ولی فقيه علی خامنه ای گرفته می شود و توسط صارق لاريجانی منصوب ولی فقيه در قوۀ قضاييه ، وزارت اطلاعات ،عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران و سازمان زندانها به اجرا گذاشته می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016