جمعه 5 فروردین 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهر: دومين اقدام تروريستی در سنندج، يک پرسنل ديگر نيروی انتظامی شهيد شد

سنندج - خبرگزاری مهر: در حادثه دوم تروريستی در سنندج، يکی از پرسنل فرماندهی انتظامی کردستان به شهادت رسيد.
به گزارش خبرنگار مهر در سنندج، پنج شنبه شب و با فاصله ای يک ساعته از وقوع حادثه ای تروريستی در سنندج و در پی حمله افراد مسلح حادثه ای ديگر روی داد که در پی آن يکی از پرسنل فرماندهی استان کردستان به درجه رفيع شهادت نائل آمد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين حادثه که حدود ساعت ۲۲ شب روی داد، در منطقه شهرک سعدی سنندج و به دليل حمله افراد مسلح يکی از پرسنل فرماندهی انتظامی کردستان به درجه رفيع شهادت نائل آمد يک نفر ديگر نيز زخمی شد.

در حادثه نخست که ساعت حدود ۲۰ شب و در خيابان ۱۷ شهريور (سه راه شيخان) روی داد يک سرباز وظيفه به نام "مرتضی وزيری افشار" ساکن استان همدان به درجه رفيع شهادت نائل آمد و يگی از پرسنل فرماندهی انتظامی کردستان نيز در اين حادثه زخمی شد.

در اين حادثه تروريستی همچنين "نويد زينبی" ۱۴ ساله و عابر پياده در اين محل نيز مورد اصابت گلوله افراد تروريست قرار گرفت و زخمی شد.

فرمانده انتظامی کردستان در گفتگو با خبرنگار مهر در سنندج وقوع اين دو حادثه تروريستی را تائيد کرد و گفت: اقدامات پليسی برای دستگيری عوامل اين حادثه آغاز شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016