دوشنبه 8 فروردین 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس:شورای حقوق بشر بازيچه قدرت ها و زدوبندهای پشت پرده اعضای آن است، فارس

خبرگزاری فارس: کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی با انتشار بيانيه‌ای عنوان کرد:شورای حقوق بشر بازيچه دست قدرتهای بزرگ و زدوبندهای پشت پرده اعضای آن است و فاقد صلاحيت بررسی مسائل حقوق بشری کشورهاست.

به گزارش خبرگزاری فارس، متن کامل بيانيه کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس شورای اسلامی به شرح زير است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


شورای حقوق بشر سازمان ملل به‌عنوان يک ارگان بالقوه مهم و تأثيرگذار در عرصه بين‌المللی، در شرايطی عليه جمهوری اسلامی ايران قطعنامه صادر نمود که کشورهايی مانند عربستان و بحرين که بر خلاف همه موازين بين‌المللی و اصول حقوق بشری در حال کشتار مردمی هستند که با دست خالی و با شعارهای سياسی درخواست‌های خود را مطرح می‌نمايند، در اين شورا عضويت دارند.
واقعيت اين است که امروز شورای حقوق بشر يک شورای سياسی است که بازيچه دست قدرتهای بزرگ و زدوبندهای پشت پرده اعضای آن است و فاقد صلاحيت بررسی مسائل حقوق بشری کشورهاست.
کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس شورای اسلامی، ضمن مردود اعلام نمودن قطعنامه اين شورا، صورتحساب آن را به نام آمريکا می‌گذارد و آن را فاقد ارزش حقوقی می‌داند. انتظار از شورای حقوق بشر سازمان ملل اين است که به‌عنوان اولويت مهم کاری خود، به کشتار مردم مظلوم يمن و بحرين بپردازد و برای حال انسانهای بيگناهی که همه روزه با حمايت آمريکا کشته می‌شوند، ارزش قائل شود و آمريکا را به‌خاطر شکنجه‌گاه‌هايش در گوانتانامو و زندانهای سريش در اروپا محکوم کند و برای حقوق واقعی انسانها ارزش قائل شود و از آن حمايت کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016