سه شنبه 9 فروردین 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حمله مسلحانه به ماشين گشت پليس راهنمايی در سنندج و زخمی شدن دو پليس، مهر

سنندج - خبرگزاری مهر: دقايقی قبل يک ماشين گشت پليس راهنمايی و رانندگی در شهر سنندج مورد حمله افراد مسلح قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار مهر، دقايقی قبل يک واحد گشت پليس راهنمايی و رانندگی در ابتدای خيابان کوسه هجيج واقع در محله غفور مورد حمله افراد مسلح قرار گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين حادثه تروريستی که حدود ساعت ۲۲:۳۰ دقيقه يکشنبه شب روی داد، افراد مسلح به ماشين گشت پليس تيراندازی کردند که تا اين لحظه از وضعيت سرنشينان اين ماشين اطلاعاتی در دست نيست ولی گفته می شود که وضعيت آنها مناسب است.

خبرهای تکميلی در خصوص حادثه تروريستی دوشنبه شب متعاقبا ارسال می شود.

پنج شنبه شب نيز در پی اقدام افراد مسلح ناشناس و در دو عمليات تروريستی جداگانه با فاصله زمانی دو ساعته دو نفر از پرسنل فرماندهی انتظامی کردستان در سنندج به درجه رفيع شهادت نائل آمدند و دو نفر ديگر نيز در اين حوادث زخمی شدند.

***

وضعيت عمومی مجروحان اقدام تروريستی سنندج مساعد است

سنندج - خبرگزاری مهر: وضعيت عمومی دو مجروح اقدام تروريستی شب گذشته سنندج مساعد است و کسی در اين حادثه به شهادت نرسيده است.
به گزارش خبرنگار مهر در سنندج، در اقدام تروريستی دوشنبه شب سنندج که ساعت ۲۲ و ۳۰ دقيقه شب در محله غفور در ابتدای خيابان کوسه هجيج روی داد، دو مامور پليس راهنمايی و رانندگی مورد اصابت گلوله افراد مسلح قرار گرفتند و زخمی شدند.

اين دو مامور راهنمايی و رانندگی سنندج از ناحيه دست و پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته و وضعيت عمومی آنها مساعد اعلام شده است.

تاکنون هيچ گروه و جريانی مسئوليت اين اقدام تروريستی در سنندج را بر عهده نگرفته است.

پنج شنبه شب هفته گذشته نيز در دو اقدام تروريستی در سنندج که با فاصله دو ساعت از هم صورت گرفت دو مامور انتظامی کردستان به شهادت رسيدند و دو نفر نيز در اين حوادث زخمی شدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016