جمعه 12 فروردین 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعتراض ايران به اتهام جاسوسی واحتمال اخراج چند ديپلمات ايرانی از کويت، راديو بين المللی فرانسه

ليدا پرچمی - وزير امور خارجه جمهوری اسلامی ايران، با اعتراض به کويت، اتهام جاسوسی توسط عوامل سپاه پاسداران در کويت را توطئه ای عليه کشورهای مسلمان دانست.
جمهوری اسلامی ايران به سياست خصمانه کويت عليه ايران مبنی بر اخراج احتمالی سه ديپلمات ايرانی به اتهام جاسوسی و فراخواندن سفير کويت از ايران، اعتراض کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وزير امور خارجه جمهوری اسلامی ايران روز پنجشنبه، پس از اعلام مواضع وزير امور خارجه کويت با اعتراض به اين کشور، اتهام جاسوسی توسط عوامل سپاه پاسداران در کويت را توطئه ای عليه کشورهای مسلمان دانست.

علی اکبر صالحی ، روز پنجشنبه اظهار داشت که اين طرح توسط نيروهای شيطانی که نمی خواهند ميان دو کشور رابطه خوبی برقرار باشد، تدارک ديده شده است.

علی اکبر صالحی در گفتگوی تلفنی با همتای کويتی خود شيخ محمد الصباح تأکيد کرد که ايران در مسايل داخلی کشورهای خليج فارس دخالت نمی کند.

به گزارش آژانس خبری ايرنا، وزرای دو کشور تصميم گرفتند تا برای رفع سوء تفاهم به مذاکرات خود ادامه دهند.
روز سه شنبه اين هفته دادگاهی در کويت، دو ايرانی و يک کويتی را به جرم جاسوسی به مرگ محکوم کرد.
اين افراد همراه با چند تن ديگر در ماه مه سال گذشته ميلادی دستگير شدند. آنان متهمند که در يک هسته جاسوسی به نفع ايران شرکت داشتند و اطلاعات محرمانه نظامی کويت وآمريکائيان مستقر در امارات را به سپاه پاسداران ايران منتقل می کردند.

يک شهروند سوريه و يک کويتی که جزو متهمين بودند به حبس ابد محکوم شدند.

در عين حال دو ايرانی ديگر که يکی از آنها زن است در دادگاه تبرئه شدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016