یکشنبه 21 فروردین 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تاكيد جانشين فرمانده سپاه بر نابودي كامل مجاهدین خلق

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار حسین سلامي جانشين فرمانده كل سپاه در خصوص نحوه برخورد با سازمان مجاهدین خلق گفته است: استراتژي‌هاي متنوعي براي اين موضوع وجود دارد اما در هر صورت اين گروهك نبايد اجازه فعاليت و ايجاد تشكيلات داشته باشد.

به گزارش خبرگزاري فارس، سلامي در حاشيه مراسم دوازدهمين سالگرد کشته شدن صياد شيرازي كه صبح امروز در مسجد جهاد ستاد كل نيروهاي مسلح برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوع درگيري ارتش عراق و اعضای مجاهدین در پادگان اشرف از جوسازي رسانه‌هاي غربي در اين خصوص صحبت کرد و گفت: اين طبيعت و سرشت غربي‌ها و رسانه‌هايشان است كه همواره با معيارهاي دوگانه به جهان نگاه مي‌كنند يعني هركس كه در دايره منافع آنها باشد چه ديكتاتور و چه تروريست، مورد حمايت آنهاست و بالعكس.

سلامي افزود: غربي‌ها در موضع‌گيري اخير خود، حمايت آشكارشان را از يك جريان تروريستي كهنه‌كار نشان دادند و اعلام كردند حامي ايجاد فضاي تروريستي هستند در حاليكه مثلا تلاش مي‌كنند بگويند مخالف تروريسم هستند. غربي‌‌ها در اشكال سياسي و عمليات رواني از منافقين و تروريست‌ها حمايت كرده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


جانشين فرمانده كل سپاه در خصوص نحوه برخورد با مجاهدین گفت: استراتژي‌هاي متنوعي براي اين موضوع وجود دارد اما در هر صورت اين گروهك نبايد اجازه فعاليت و ايجاد تشكيلات داشته باشد و ما خواهان اين هستيم كه اين تشكيلات منحل شود.

وي ادامه داد: خلع سلاح نظامي گروهك منافقين موضوع مهمي نيست، موضوع اصلي موجوديت اين گروهك است كه بايد منحل شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016