شنبه 27 فروردین 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فيلم رفتار وحشيانه نيروهای امنيتی سوريه با معترضان جنجال آفريد، العربيه

شبکه تلويزيونی" شام " از رسانه های مخالف دولت سوريه روز شنبه ۱۶-۴-۲۰۱۱ يک ويديو پخش کرد که در آن تعدادی از نيروهای امنيتی سوريه را نشان می دهد که به شکل وحشيانه بازداشت شدگان شهرک "بيضاء" را شکنجه می کنند.

در اين فيلم که گفته شده است بوسيله برخی از نيروهای امنيتی در اختيار شبکه تلويزيونی مخالف نظام قرار گرفته است دهها شهروند سوری درحاليکه دست و پای آنها بسته شده بود با مشت ولگد مورد ضرب وشتم قرارگرفتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مخالفان نظام حاکم درسوريه گفته اند بسياری از ساکنان شهرک " بيضاء " توسط نيروهای امنيتی به زور به سوی ميدان شهرک برده شدند و در حاليکه آنها را "خائن" و " مزدور" مورد خطاب قرارمی دادند بر روی کمر آنها ايستادند.

اين در حالی است که مقامات سوريه بارها تاکيد کرده اند که نيروهای امنيتی اين کشور تاکنون در برابر معترضان دست به خشونت نزده اند.

دستگاه امنيتی سوريه حوادث اخير را " توطئه " بيگانگان و عاملان شليک به سمت مردم را " گروهک های مسلح " اعلام می کند.

شبکه تلويزيونی شام همچنين گزارش داد در جريان تظاهرات روز جمعه که " روز پافشاری" نام گذاری شده است يک نيروی امنيتی ايرانی در حال همکاری با نيروهای امنيتی سوريه بوسيله معترضان دستگير شده است.

اين شبکه مخالف دولت سوريه هويت ايرانی بازداشت شده را فاش نکرد اما اعلام کرد وی به همراه يک لبنانی ديگر که به گفته اين شبکه از اعضای حزب الله است دستگير شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016