سه شنبه 6 اردیبهشت 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پنج زندانی سياسی به اعتصاب غذای جمعی پيوستند، هرانا

خبرگزاری هرانا – پنج زندانی سياسی و امنيتی محبوس در سالن ۱۲ بند ۴ زندان رجايی شهر از هفته دوم به جمع ۱۱ اعتصابی رجايی شهر کرج می پيوندند.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، بهروز جاويد تهرانی، علی عجمی، جعفر اقدامی، رضا شريفی بوکانی و خالد حردانی از جمله افرادی هستند که در هفته دوم اعتصاب جمعی زندانيان شرکت کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پيشتر يازده تن از زندانيان سياسی رجايی شهر به نامهای منصور اسانلو، رسول بداقی، مجيد توکلی، عيسی سحر خيز، کيوان صميمی، حشمت الله طبرزدی، مهدی محموديان در برنامه ای مدون و در اعتراض به شرايط تحميلی، که ناقض اعلاميه جهانی حقوق بشر و اصول مربوط به حقوق اساسی شهروندان حتی در قانون اساسی ايران است، ضمن اعتراض به روند بازداشت و محاکمه خويش اعلام داشتند تا زمانی که در شرايط حاکم بر جامعه و محدوديت‌های اعمال شده عليه خود و خانواده‌هايشان بهبود اساسی صورت نگيرد و دست کم شرايطی که مسئولان جمهوری اسلامی برای مردم منطقه می‌خواهند در ايران نيز حاکم نگردد به اعتراضات خود ادامه خواهند داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016