جمعه 9 اردیبهشت 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی نژاد: پس از سال ها حرکت بر مدار ولايت، به ضديت با انقلاب و رهبری متهم شده ام، جوانفکر: او آمده تا در اين راه سر ببازد، انتخاب

مديرعامل ايرنا می نويسد: اينک دستان محبت آميز پدر او را می خواند و لحظه آن رسيده است که فرزند ، خود را به آغوش گشوده پدر اندازد. او تنها نيست. سايه سار مولا بر سر او گسترده است.
پايگاه خبری تحليلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جوانفکر به نقل از محمود احمدی نژاد ، می گويد: پس از سال ها حرکت بر مدار ولايت ، به ضديت با انقلاب و رهبری متهم شده ام.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش سرويس سياسی "انتخاب" Entekhab.Ir ؛ مديرعامل ايرنا طی يادداشتی بدون اشاره به اتفاقات اخير مبنی بر عدم حضور رييس جمهور در جلسات دولت، نوشت: احمدی نژاد می گويد که پس از سالها نوکری مردم و حرکت بر مدار ولايت ، به ضديت با انقلاب و رهبری متهم شده است. همکارانش را فراماسونر و منحرف خوانده اند و او زانوی غم بغل کرده است. کسانی که بايد زبانهايشان به مدح و ثنا باز شود، زشت گويی و لعن و نفرين را نثار ياران وفادارش می کنند!

جوانفکر افزود: با اين وجود، همه او را می شناسند. او سرانجام بر دلمردگی ها غلبه می کند، نامراديها را به فراموشی می سپارد ، ياعلی می گويد، دست در دست مولا می گذارد، برمی خيزد، غبار غم را از دل می زدايد، دست نوازشگر آقايمان، جانی دوباره به او می بخشد. به راه می افتد، او مرد اين راه است. گامهايش را استوار به پيش برمی دارد. خواب هايی که فتنه انگيزان در داخل و خارج ديده اند، آشفته خواهد شد. او سرباز است ، آمده است تا در اين راه سر ببازد.

مديرعامل ايرنا در پايان می نويسد: اينک دستان محبت آميز پدر او را می خواند و لحظه آن رسيده است که فرزند ، خود را به آغوش گشوده پدر اندازد. او تنها نيست. سايه سار مولا بر سر او گسترده است.

بخش های ديگر مطاب آقای جوانفکر، سرشار از تعريف و تمجيد از رييس جمهور است که انتشار آن در "انتخاب"، تکرار مکررات و اشاعه ی فرهنگ نادرست تملق است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016