شنبه 17 اردیبهشت 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تکذیب خبر 'مهلت خامنه ای به احمدی نژاد'

به گزارش بی بی سی پایگاه اطلاع رسانی رئیس جمهور ایران خبر "مهلت رهبر انقلاب به احمدی نژاد " را که از سوی مرتضی آقا تهرانی از روحانیون نزدیک به محمود احمدی نژاد منتشر شده را تکذیب کرده است.

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، از رسانه ها خواسته که "از انتشار هر گونه خبر غیررسمی در خصوص رئیس محترم جمهور خودداری کنند."

به تازگی مرتضی آقا تهرانی، نماینده مجلس و از روحانیان نزدیک به آقای احمدی نژاد احتمال استعفای وی را مطرح کرده و گفته بود که آیت الله خامنه ای مهلتی برای آقای احمدی نژاد تعیین کرده تا در این مورد فکر کند و تصمیم بگیرد که آیا ادامه وزارت آقای مصلحی را می پذیرد یا استعفا می دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفته این روحانی نزدیک به رئیس جمهور، آقای احمدی نژاد در دیداری که با آیت الله خامنه ای داشته بر حق تعیین وزیران توسط خود تأکید کرده و ضمن به رسمیت شناختن حق اعمال نظر نهایی رهبر ایران، از آقای خامنه ای پرسیده است: "اگر ببینم که نظر شما این است که [حیدر مصلحی وزیر اطلاعات] باشد، اما من نمی توانم با او کار کنم، آیا حق انتقاد و گفتن دارم... به من اجازه می دهید که اگر نتوانستم، حتی استعفا بدهم"؟

بر اساس این روایت، آیت الله خامنه ای حق انتقاد از تصمیم خود را برای آقای احمدی نژاد به رسمیت شناخته، اما در عین حال گفته است که اگر او نمی تواند با وزیر مورد نظر رهبری کار کند، می تواند استعفا بدهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016