یکشنبه 18 اردیبهشت 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قطع تماس های تلفنی نسرين ستوده و نگرانی از انتقال او به زندان ورامين، تغيير برای برابری

تغيير برای برابری - از ۱۰ روز پيش که نسرين ستوده را به بند متادون منتقل کرده‌اند تماس های تلفنی او با خانواده قطع شده است.

رضا خندان در گفتگو با تغيير برای برابری ضمن اعلام اين موضوع افزود:« اولين بار پس از اين جابجايی به سالن ملاقات مراجعه کرديم و متاسفانه از ملاقات حضوری بچه‌ها ممانعت کردند اين در حالی بود که از چند ماه پيش بچه‌ها می‌توانستند ۵ دقيقه‌ به طور غير رسمی مادرشان را حضوری در راهرو ملاقات کنند.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نسرين ستوده در آخرين ملاقات با همسرش گفته بود که قرار است به همين زودی آنها را به زندانی در اطراف چرم‌شهر ورامين منتقل کنند. اين در حالی است که نسرين ستوده نه تنها محکوميت قطعی ندارد بلکه در حال حاضر قرار بازداشت موقتی هم از ۴ ماه پيش به اين طرف به او ابلاغ نشده است و در اين مدت به طور غير قانونی نگهداری شده است.

رضا خندان با ابراز نگرانی از انتقال همسرش به زندان چرم شهر ورامين می گويد:« بردن بچه‌ها به بيابانهای اطراف ورامين که اصلا معلوم نيست حتی جاده‌ی امن و سالمی هم داشته باشد کاملا مخاطره آميز است. مخصوصا در گرمای تابستان و شرايط آن منطقه تقريبا غير ممکن است و اصلا معلوم نيست بتوانند ملاقات حضوری داشته باشند يا نه»

انتقال برخی از زنان زندانی به زندان های ورامين بر ميزان نگرانی های خانواده ها افزوده است. زندان قرچک ورامين زندانی است که به کهريزک دوم معروف شده است و زندانيانی که ظرف چند روز گذشته از گوهر دشت کرج به آنجا منتقل شده‌اند وضع آنجا را بسيار هولناک و غير قابل تحمل توصيف کرده‌اند .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016