یکشنبه 18 اردیبهشت 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی نژاد در جلسه هیات دولت:‌بحث‌هاي مربوط به ارتباط دولت با جن‌گيرها باعث انبساط خاطر شد، فارس

خبرگزاري فارس: رئيس‌جمهور درباره برخي مسائل منتشر شده در برخي رسانه‌ها مبني بر ارتباط برخي در دولت با جن‌گير و رمال گفت: بحث‌هاي مربوط به ارتباط دولت با جن‌گيرها باعث انبساط خاطر شد.

به گزارش حوزه دولت خبرگزاي فارس، محمود احمدي‌نژاد رئيس جمهور كشورمان عصر امروز (يكشنبه) در جلسه هيأت دولت اظهار داشت: ولايت فقيه ادامه راه امام زمان(عج) است و ميراث عظيم و ارزشمندي است كه طي صدها سال به ما رسيده است و اين دولت با تمام وجود در اين راستا و اعتلاي ايران اسلامي خدمت خواهد كرد.

رئيس‌جمهور با تأكيد بر اينكه امروز بايد به خاطر عملكرد دو گروه از ولايت فقيه دفاع كنيم، گفت: گروه اول كساني كه فكر مي‌كنند ولايت فقيه همچون ابزاري است كه مي‌توانند از آن در بگو مگوهاي گروهي خود استفاده كنند و گروه دوم كساني كه نمي‌دانند چگونه بايد از اين پديده زيبا دفاع كنند. چهره‌اي كه امروز اين گروه از ولايت فقيه ترسيم مي‌كنند به شدت غيرواقعي و با فلسفه موضوع متفاوت است.

وي افزود: گروه دوم به‌جاي اينكه به دنبال جذب حداكثري باشند، دائماً در حال دفع كردن هستند، در حالي كه ولايت فقيه تماماً جاذبه است الا كساني كه خود را از اين دايره الهي خارج مي‌كنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


احمدي نژاد با اشاره به برخي شايعات خرافي مبني بر وجود رمال در هيأت دولت اظهار داشت: بحث‌هاي شنيده شده در خصوص رمال در دولت باعث انبساط خاطر شد. اگر بنا باشد رمال و جن‌گير كارايي داشته باشند چرا آنان كاري براي خودشان نمي‌كنند.

وي با تأكيد بر اينكه كشور را بايد با علم، عقل و فداكاري ساخت، افزود: امروز در كل جهان يك نظام الهي موفق در حال درخشش است و در بسياري از مسائل علمي از جمله فضايي، هسته‌اي، بيوتكنولوژي، اقتصاد و مديريت ايران جزو كشورهاي برتر است وحرف براي گفتن دارد.

رئيس جمهور همچنين با اشاره به برخي انتقادات صورت گرفته عليه دولت گفت: امروز تخصصي‌ترين دولت در طول نظام جمهوري اسلامي ايران تشكيل شده است، كساني كه در رقابت با ديگران هستند، بهتر است اخبار دروغ منتشر نكرده و موازين اخلاقي را رعايت كنند تا آسيبي به چهره نظام و ملت وارد نشود.

احمدي‌نژاد خاطرنشان كرد: اميدوارم همه كساني كه از راه حقيقي ولايت دور شده‌اند، به اين مسير بازگردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016