جمعه 30 اردیبهشت 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

به گفته احمدی نژاد، اروپاییها از ریزش باران در ایران جلوگیری می کنند، رادیو بین المللی فرانسه

نوشتۀ فرزاد جوادی

محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری اسلامی ایران که روز بروز بیانات حیرت آورتر، وادعاهای عجیب وغریب تری بزبان می آورد امروز، طی سخنرانی مبسوطی در مراسم گشایش سد "کمال صالح" در استان مرکزی ایرن، واقع در نزدیکی اراک، دولت های غربی را متهم کرد که به منظور تحمیل خشک سالی به ایران شرایط جوی وآب وهوایی ایران را تغییر داده اند.

طبق ادعای محمود احمدی نژاد، براساس اطلاعات تائید شده واخبارموثقی که وی در دست دارد، اوپایی ها تجهیزات خاصی را اختراع نموده وبه مرحله عمل گذاشته اند که جلوی ورود ابرهای باران زا، به آسمان ایران را می گیرند ونمی گذارند در ایران باران ببارد.

به گزارش خبرگزاری ايرنا، محمود احمدي نژاد كه براي افتتاح سد و سامانه انتقال آب كمال صالح به اراك سفر كرده است، با اشاره به مقاله يك سياستمدار غربي كه از بحران آب در 30 سال آينده خبر داده و در آن از خشك شدن مناطقي از كره زمين از سمت تركيه و ايران تا شرق آسيا سخن گفته است، افزود: محدوده ترسيم شده در مقاله اين سياستمدار غربي بخش هايي را شامل مي شود كه آن ها از تمدن سازي و فرهنگ آفريني كشورهاي اين محدوده درهراسند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


احمدي نژاد با بررسي وضعيت بارش و تغييرات آب و هوايي در يك سال اخير در منطقه آسيا و اروپا تصريح كرد: بر اساس اخباري كه صحت آن در مورد وضعيت آب و هوا مورد تاييد قرار گرفته است، كشورهاي اروپايي با استفاده از تجهيزاتي خاص، به گونه اي عمل كرده اند كه ابرها تخليه شده و ابرهاي بارش زا به كشوري هاي منطقه از جمله ايران نرسد.
رئيس جمهوري با بيان اينكه اين يك حادثه طراحي شده است، گفت: اين موضوع از طريق مراجع حقوقي كشورمان پيگيري خواهد شد و اين كار زشت نبايد ادامه پيدا كند.

وي هدف كشورهاي اروپايي را از انجام اين اقدامات، ايجاد تنش و تخاصم در آب هاي مرزي كشورها عنوان كرد و افزود: اعتقاد دارم همان طور كه پيش از اين نيز اعلام شده بود، جنگ آينده جنگ آب است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016