شنبه 31 اردیبهشت 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزیر اطلاعات ایران: در مورد وضعیت رجوی و شایعه مرگش به نتیجه نرسیده ایم

به گزارش خبرگزاری دولتی ایران، وزير اطلاعات جمهوري اسلامي ايران گفته: عمر منافقين به اتمام رسيده است و ديگر جايي براي ماندن آنها باقي نمانده است.

حيدر مصلحي روز شنبه در حاشيه نشست خبري ستاد بزرگداشت شهداي مبارزه با نفاق در پاسخ به سوال ايرنا در خصوص وضعيت سازمان مجاهدین خلق در پادگان اشرف در عراق گفت: آمريكا و ساير حاميان منافقين به شيوه هاي مختلف سعي در حفظ اين گروهك تروريستي دارند.

مصلحي در خصوص آخرين وضعيت مسعود رجوي و شايعه مرگ وي نيز به ایرنا گفته كه هنوز در اين خصوص به جمع بندي نرسيده ايم.

وزير اطلاعات در مورد شائبه اختلاف بين وي با رييس جمهوري گفت: قهر و آشتي نبود يك مساله داخلي بود كه حل شد.

وي در بخش ديگري از اظهارات خود با اشاره به شناسايي و مقابله با گروهك هاي تروريستي اظهار داشت: موفقيت هاي ما در مقابله با اين گروهك ها ناشي از حمايت مردم بوده است.

وي افزود: اطلاعاتي كه مردم از فعاليت هاي اين گروهك ها مي‌دادند باعث موفقيت در مقابله با اين گروهك ها شد.

وي خاطر نشان كرد: امروز هم در كنار فعاليت هاي اطلاعاتي اين وزارتخانه حمايت هاي مردمي نيز در مقابله با گروهك ها و دستگيري افرادي مانند ريگي نقش دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مصلحي با اشاره به دستگيري ريگي خاطر نشان كرد: اقدامات بزرگي مانند دستگيري ريگي به ميزان قابل توجهي انجام مي‌شود اما به دليل مصالح مختلف به صورت عمومي منتشر نمي‌شود.

وي در ادامه با اشاره به تشكيل ستاد بزرگداشت شهداي مبارزه با نفاق گفت: اين حركت نشان دهنده مظلوميت اين شهداست.

مصلحي افزود: اميد است با تشكيل اين ستاد فرياد مظلوميت اين شهدا به كشورهايي كه ادعاي دفاع از حقوق بشر را دارند برسد تا همه ببينند كشوري كه غرب آن را به نقض حقوق بشر متهم مي‌كند چگونه قرباني ترور شده است.

مصلحي خاطر نشان كرد: همه اقشار جامعه از كودك دو ساله تا پيرمرد نود ساله قرباني ترور شدند.

وي در خصوص اقدامات وزارت اطلاعات براي مقابله با گروهك هاي منحرف نيز گفت: اساسا يكي از كارهاي وزارت اطلاعات مبارزه با جرياناتي است كه در كشور تحت عنوان گروهك هاي منحرف فعاليت مي‌كنند.

مصلحي خاطر نشان كرد: وزارت اطلاعات از طريق كارهاي اطلاعاتي با آنها مقابله مي‌كند.

وي همچنين در بخش ديگري از اظهارات خود با اشاره به فرارسيدن سالگرد آزادسازي خرمشهر اظهار داشت: عمليات بيت المقدس سرنوشت جنگ را تغيير داد و دشمنان متوجه شدند كه با نيروي عظيم مردمي نمي‌توانند مقابله كنند.

وي يكي از نكات قابل توجه در عمليات بيت المقدس را كار اطلاعاتي دانست كه در اين عمليات انجام شد و دشمن قادر به حذف اهداف اين عمليات نشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016