چهارشنبه 11 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جلالی، سخنگوی کميسيون امنيت ملی مجلس: اشتباه خلبان باعث معطل شدن هواپيمای آنگلا مرکل شد، مهر

سخنگوی کميسيون امنيت ملی مجلس دليل بروز مشکل در پرواز روز گذشته مرکل از آلمان به هند را اشتباه بودن کد اعلام شده از سوی خلبان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر ، کاظم جلالی در حاشيه برگزاری جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس در جمع خبرنگاران پارلمانی در پاسخ به سئوالی درباره عدم اجازه به هواپيمای حامل مرکل صدر اعظم آلمان برای عبور از مرز هوايی جمهوری اسلامی ايران گفت: چون ساعت پرواز تغييراتی داشته است در نتيجه خلبان کدی که اعلام کرده بود اشتباه بوده و براساس آن معطلی ‌هايی بروز کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


جلالی در پاسخ به سئوال ديگری در مورد جلسه روز گذشته کميسيون امنيت ملی با وزير امور خارجه و معاونانش گفت: طبق روال معمول کميسيون امنيت ملی جلساتی با وزير امور خارجه و معاونانش برگزار می‌ کند که شب گذشته اين جلسه به ميزبانی کميسيون امنيت ملی برگزار شد.

وی گفت: گزارش وزير امور خارجه و معاونانش در مورد مهم‌ ترين مسايل مربوط به سياست خارجی و تحولات منطقه و نيز خيزش‌های عظيم اسلامی از جمله محورهای اين جلسه بود.

سخنگوی کميسيون امنيت ملی وسياست خارجی مجلس افزود: اعضای کميسيون نيز نقطه نظرهای خود را مطرح کردند و يکی از بحث‌های مهم اين بود که در بحث سياست خارجی آنچه بايد مدنظر باشد تعقيب نظرات مقام معظم رهبری است و کميسيون نيز در اين موضوع تاکيد دارد و در ارزيابی‌های خود نسبت به وزارت امور خارجه آن را لحاظ می‌ کند.

جلالی طرح برخی نقدها در مورد عملکرد وزارت امور خارجه را از ديگر محورهای اين جلسه برشمرد و در پاسخ به پرسشی در مورد بحث بازداشت ديپلمات ايرانی در مصر گفت: بر اساس توضيحاتی که ارايه شد معلوم شد که سوء تفاهمی بروز کرده و با رايزنی‌های انجام شده ديپلمات ايرانی آزاد شده است.

نماينده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی تصريح کرد: با توجه به شرايط مصر دو کشور نزديکی‌هايی در روابط دارند که عده ‌ای قصد اخلال در آن را دارند و می‌ خواهند اجازه ندهند اين روابط برقرار شود.

وی در مورد اخبار منتشر شده درباره سفر وزير امور خارجه به عربستان سعودی نيز اظهارداشت: وزير امور خارجه توضيح داده است که چنين برنامه ‌ای در دستور کار نبوده و نيست اما ما اطلاعاتی داشتيم که جرياناتی فشار می‌ آورند که اين سفر انجام شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016