پنجشنبه 12 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

برهم زدن مراسم بزرگداشت مهندس سحابی، خبرهای تکميلی از بازداشت ها و ضرب و شتم شهروندان، ميزان خبر

ميزان: نيروهای امنيتی از برگزاری بزرگداشت مهندس سحابی جلوگيری کردند.

شاهدان عينی در گفتگو با «ميزان خبر» گفتند نيروهای انتظامی با مسدود کردن راههای منتهی به مسجد حجت بن الحسن واقع در خيابان سهروردی از تردد در اين مسير جلوگيری کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همچنين نيروهای لباس شخصی به جمعيت پراکنده ی شهروندانی که در اطراف خيابانهای منتهی به مسجد جمع شده بودند، حمله کردند و اقدام به ضرب و شتم و بازداشت سوگواران و علاقمندان مهندس سحابی کردند.

گفتنی است مهندس عزت الله سحابی دو روز پيش از اين و بعد از طی يک دوره بيماری درگذشتند و دختر ايشان هاله سحابی نيز در جريان حمله نيروی انتظامی به تشييع کنندگان مهندس سحابی درگذشت.

اخبار تکميلی:

به گزارش خبرنگار ميزان خبر، عروس مهندس عزت الله سحابی، سعيد مدنی و تعدادی ديگر از فعالان سياسی در مراسم امروز بازداشت شدند.

همچنين امين احمديان، همسر بهاره هدايت دانشجوی زندانی، و تعدادی ديگر از دانشجويان از جمله کسانی هستند که بازداشت شده و تا اين لحظه آزاد نشده اند.

خبرنگار ميزان خبر از ضرب و شتم وحشيانه مادران صلح و مادران عزادار که جلوی مسجد فرياد «يا زهرا» سر داده بودند خبر داده است.

خبرنگار ميزان افزود نيروهای لباس شخصی، شهروندانی که برای شرکت در مراسم به مسجد حجت بن الحسن آمده بودند را به شدت و وحشيانه مضروب می کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016