جمعه 13 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تسليت حسن شريعتمداری به خانواده سحابی و شامخی

تسلیت به خانواده محترم سحابی و شامخی

تحميل مرگ به عزيزان انسان ، ربودن جنازه ، ممانعتاز انجام وصيت متوفی، ممانعت از تشييع جنازه ،تعيين اجباری محل دفن و توهين بهجنازه عزيز درگذشته و ضرب و شتم بازماندگان و اطرافيان و دستگيری آنها برای من کهآنرا در اوان انقلاب در مورد پدر خود تجربه کرده و هنوز خاطره اش برايم بسيار تلخاست ، بار ديگر تکرارهمان غمنامه روانکاهی بود که گذشت ايام نيز قادر به زوال آثارآن نيست، بخصوص که ضرب منجر به قتل بانوی گرامی هاله سحابی نيز به مصيبتی که خوددردی بزرگ بودغم جانکاهی نيزافزود .

خود را شريک در غم عميقتان ميدانم . اميد که خداوندنيروی استقامت و صبر به همسر و مادر داغديده عنايت فرمايد و مهندس سحابی و هاله رادر کنف رحمت خود قرار دهد و به همه ما نيرو دهد تا جامعه خود را از سقوط کامل بهچاه ويل بربريت که رسن گسيختگان ذوب در ولايت از همان ابتدای انقلاب و با هدايت اوبا خود به ارمغان آورده اند نجات دهيم.

حسن شريعتمداری
هامبورگ - ۱۲ خرداد



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016