چهارشنبه 5 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
13 خرداد» تسليت حسن شريعتمداری به خانواده سحابی و شامخی
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيام حسن شريعتمداری به سازمان جمهوريخواهان ايران

پيام مهندس حسن شريعتمداری به سازمان جمهوريخواهان ايران

دوستان گرامی‌،
در شرايط حساسی که ميهن مان ايران، چه در حوزه ملی‌، و چه در عرصه بين المللی، با مشکلات بسياری روبرو است، بيانيه تاسيس سازمان جمهوريخواهان ايران در ۳۰ تيرماه، تجلی‌ ارادهٔ ساختن يک سازمان آزاديخواه است که فارغ از بنياد‌ها و بازمانده‌ه تفکرات مسلکی، بتواند نقش مؤثری در دموکراتيک سازی جامعه‌ ايران ايفا نمايد و اين کمبود اساسی‌ عرصه سياست ايران را جبران کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بيانيه ۳۰ تير افق روشنی را برای استقرار دمکراسی در ايران ، و گذر از خطرات و مصايبی که ايران را تهديد می‌کند نشان ميدهد و نقشه راهی‌ را برای همکاری و همراهی همه آزادی خواهان ترسيم می‌کند. پيش نهادن استراتژی انتخابات آزاد بر فراز قاتوت اساسی جمهوری اسلامی که کم هزينه‌ترين راهبرد برای عبور از جمهوری اسلامی است ميتواند بهترين بستر برای اين همکاری‌ها باشد. همچنانکه فعاليت و مبارزهٔ همه ما ميتواند رای مردم را به سوی‌ برقراری يک جمهوری مبتنی‌ بر اعلاميه جهانی‌ حقوق بشر و جدايی دين و هر مسلکی از حکومت سوق دهد.
در اين سی‌ و اند سالی‌ که در اين راه مبارزه می‌کنم، در يافتم که امرگفتمان سازی و سازماندهی يرای پيشبرد آن ستون اصلی‌ چنين مبارزه ئی است. تجربهٔ من در جمهوريخواهان ملی‌، اتحاد جمهوريخواهان، و امروز در همراهی وپشتيبانی شما برايم ترديدی باقی‌ نميگذارد که تاسيس سازمان شما گام مؤثری در راه برقراری دمکراسی در آينده ايران و ايذان آينده است.
اين موفقيت را به شما تبريک ميگويم و آرزوی مشارکت و پشتيبانی در گامهای عملی وبعدی شما را دارم.

با آرزوی موفقيت
حسن شريعتمداری
هامبورگ ۲۰۱۱-۰۷-۲۶


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016