شنبه 14 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فراخوان بزرگداشت هاله سحابی در مقابل حسینیه ارشاد

به گزارش بی بی سی 'جوانان احزاب اصلاح‌طلب' در ایران برای پاسداشت سومین شب درگذشت هاله سحابی، برای حضور در مقابل حسینیه ارشاد در تهران در روز شنبه، ۱۴ خرداد، فراخوان داده‌اند.

به گزارش سایت کلمه، از سایت‌های خبری مخالفان در ایران، در فراخوان جوانان احزاب اصلاح طلب، با اشاره به ممانعت نیروهای امنیتی از برگزاری مراسم ترحیم عزت‌الله سحابی، از چهره‌های منتقد حکومت در دوران قبل و بعد از پیروزی انقلاب آمده است: "مردمی که برای همدردی به طرف مسجد آمده بودند، از ماموران انتظامی و لباس شخصی‌ها کتک خوردند و چندین نفر هم بازداشت شدند ... ما جوانان احزاب اصلاح‌طلب، از همه مردمی که عزادار هستند، می‌خواهیم که روز شنبه، ۱۴ خرداد از ساعت ۶ بعد از ظهر، با در دست داشتن شمع، در مقابل حسینیه ارشاد تهران حاضر شوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آنها اضافه کرده‌اند: "ما ترجیح می‌دادیم که حسینیه ارشاد که دهه‌ها است مأمن نیروهای ملی-مذهبی است و بارها شاهد سخنرانی عزت‌الله سحابی و دخترش در این مکان بوده‌، میزبان خیل جوانان عزادار باشد، اما حال عزایمان را به خیابان شریعتی می‌آوریم و این تجمع را در فاصله پل سیدخندان و خیابان میرداماد برگزار خواهیم کرد."

هاله سحابی روز چهارشنبه، ۱۱ خرداد، در مراسم تشییع جنازه پدرش عزت‌الله سحابی، پس از درگیری با مأموران لباس شخصی، دچار ایست قلبی و مشکل تنفسی شد و درگذشت.

حامد منتظری، نوه آیت‌الله منتظری به بی‌بی‌سی فارسی گفته است که شاهد مضروب شدن خانم سحابی و بی‌هوش شدن او بوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016