پنجشنبه 19 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی اکبر صالحی: انتقال غنی سازی ۲۰ درصد از نظنز به فردو به اطلاع آژانس رسيده است، ايرنا

تهران- وزير امور خارجه گفت: انتقال غنی سازی ۲۰ درصد از سايت نطنز به فردو به اطلاع آژانس بين المللی انرژی اتمی رسيده است.

'علی اکبر صالحی' روز پنج شنبه در حاشيه چهارمين اجلاس وزيران محيط زيست اکو در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار سياسی ايرنا افزود: هر اقدامی که جمهوری اسلامی ايران در فعاليت های صلح آميز هسته ای خود انجام می دهد به اطلاع آژانس بين الملی انرژی اتمی می رساند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی تصريح کرد: انتقال غنی سازی ۲۰ درصد از سايت نطنز به فردو پيش از اين به اطلاع آژانس رسيده است و بحث خاصی در اين رابطه وجود ندارد.
وی در پاسخ به سوال ديگری در رابطه با ادعای دولت فرانسه مبنی بر اين که ايران بيش از ۲۰ درصد به غنی سازی اورانيوم پرداخته است، اين موضوع را ادعا توصيف کرد و اظهار داشت:اين ادعا صحت ندارد و ما هر ميزان غنی سازی يا فعاليت ديگر صلح آميز هسته ای داشته باشيم، قطعا به اطلاع آژانس بين المللی انرژی اتمی می رسانيم.
وزير امور خارجه با بيان اين که آژانس بين المللی انرژی اتمی نيز قطعا اين ادعا را رد می کند، گفت: اگر آژانس بين الملی انرژی اتمی، فعاليتی در اين زمينه در ايران ديده باشد، قطعا آن را گزارش می کند، بنابراين موضوع تکذيب می شود.
صالحی همچنين در پاسخ به سوال ديگر خبرنگار ايرنا مبنی بر اين که آيا امکان تهيه و تدوين اولين پيش نويس کنوانسيون امحای تسهيلات هسته ای در دومين کنفرانس بين المللی خلاء سلاح و عدم اشاعه در تهران وجود دارد؟ گفت: هر موردی امکان پذير است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016