پنجشنبه 26 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

منصوره، خواهر بهکيش ها بازداشت شد، مادران پارک لاله

ماموران جمهوری اسلامی روز يکشنبه ۲۲ خرداد، منصوره بهکيش را به همراه چند نفر ديگر دستگير کردند . به گفته شاهدين عينی مامور اطلاعاتی زن ساعت ۸ شب در تقاطع يوسف اباد و فاطمی او را شناسايی و دستگير می کند و پس از انتقال به پليس امنيت، به عنوان مورد خاص به زندان اوين منتقل می کنند و تا کنون هيچ گونه اطلاع ديگری از وضعيت ايشان به خانواده اش نداده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


منصوره بهکيش از خانواده نامدار بهکيش هاست . آن هايی که دستی بر آتش داشته و دارند، آن قاب عکس بزرگ خاوران را به ياد می آورند که پنج فرزند مادر بهکيش را به همراه داماد خانواده در خود قاب کرده بودو زينت خاوران می شد.

از آن خانواده بزرگ تنها يک برادر که هم اکنون در خارج از کشور زندگی می کند و منصوره به جا مانده اند که مسئوليت نگه داری مادر پيرش را بر عهده داشت .

اگر چه از پيش روشن و مشخص است که جمهوری اسلامی ذره ای از انسانيت را با خود به همراه ندارد اما به هر حال از لحاظ انسانی منصوره نبايد يک ساعت هم در زندان باشد .

نگذاريم که اين نامردمان آخرين ضربه ها را بر استقامت اين خانواده وارد کنند. منصوره بهکيش را فورا آزاد کنيد!


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016