دوشنبه 30 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

توکلی: استيضاح صالحی به ۳۱ امضا رسيد، دادستان ‌به صالحی گفته بود که ملک‌زاده در شرف بازداشت است، فارس

رئيس مرکز پژوهش‌های مجلس با بيان اينکه تا قبل از ظهر امروز تعداد امضاهای طرح استيضاح صالحی به ۳۱ امضا افزايش يافته است، گفت: دادستان تلفنی به وزير خارجه گفته که ملک‌زاده در شرف بازداشت است و برای معاونت منصوبش نکنيد، ولی صالحی به اين مسئله اعتنا نکرده است.

احمد توکلی نماينده مردم تهران با اشاره به اخبار منتشره در خصوص تقديم نشدن طرح استيضاح وزير خارجه به هيات رئيسه مجلس، گفت: روز گذشته ما طرح استيضاح را با ۲۲ امضاء به محمدرضا باهنر که رياست جلسه علنی را بر عهده داشت، تقديم کرديم و باهنر هم گفت که چون ما از نظر آئين‌نامه مختار هستيم که همان روز يا روزهای بعد طرح استيضاح را اعلام وصول کنيم، لذا اين طرح را جلسه بعد اعلام وصول خواهيم کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: ما هم با اين نظر باهنر موافقت کرديم، چراکه می‌خواستيم مهلتی برای صالحی باشد تا مسئله را با عزل ملک‌زاده حل کند اما اگر اين مسئله حل نشد، طرح استيضاح اعلام وصول شده و موضوع به جريان می‌افتد.

به گفته نماينده مردم تهران در مجلس، تا قبل از ظهر امروز دوشنبه، تعداد امضاهای طرح استيضاح وزير امور خارجه به ۳۱ امضاء افزايش يافته است.

توکلی در پاسخ به اين سؤال که دولتی‌ها می‌گويند که ملک‌زاده اصلاً پسر نداشته که بخواهد ساعت ۴۵ ميليون تومانی برايش بخرد، اظهار داشت: بنده چنين حرفی نزدم، اما گفته‌ام که برخی دلال و سرمايه‌داران بی‌دينی هستند که آن سرمايه‌داران برای پسرهای خود ساعت ۴۵ ميليونی و بنز ۲۶۰ ميليونی می‌خرند.

وی خاطرنشان کرد: از مسئولان امر می‌خواهم که مشروح مذاکرات مجلس شورای اسلامی را به همه رسانه‌ها بدهد تا معلوم شود که دولتی‌ها خلاف گفته و مسئله را تحريف کرده‌اند.

رئيس مرکز پژوهش‌های مجلس با اشاره به متن طرح استيضاح وزير خارجه نيز تأکيد کرد: اينکه در متن آورده‌ايم که ملک‌زاده خود در شرف بازداشت است، مربوط به موضوعی می‌شود که دادستان به صالحی گفته است؛ دادستان تلفنی با وزير خارجه گفته که ملک‌زاده در شرف بازداشت است و برای معاونت منصوبش نکنيد، ولی صالحی به اين مسئله اعتنا نکرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016