سه شنبه 31 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استعفای ملک زاده و پاسخ علی اکبر صالحی، ايرنا

تهران - محمد شريف ملک زاده در استعفانامه خود که امروز سه شنبه تقديم وزير امور خارجه شد 'کليه اتهامات ناجوانمردانه نسبت داده شده به خود' را تکذيب کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايرنا، متن کامل استعفای محمد شريف ملک زاده از معاونت اداری مالی وزارت امور خارجه و پاسخ علی اکبر صالحی به آن به اين شرح است:
'جناب آقای دکتر صالحی
وزير محترم امور خارجه
با سلام و احترام فراوان
ضمن تشکر از حسن اعتماد جنابعالی به اينجانب، صرف نظر از جوسازی‌های ناجوانمردانه و ظلم فراوانی که در اين مدت در حق اينجانب روا داشته‌اند، راضی نيستم آن برادر گرامی به‌خاطر حقير بيش از اين متحمل فشارهای غيرمنصفانه قرار گيرد و از اين جهت برای حفظ آرامش که نياز مبرم کشور در شرايط حاضر است، خواهشمند است با استعفای اينجانب از مسووليت معاونت اداری و مالی وزارت امور خارجه موافقت فرماييد.
ضمنا اينجانب کليه اتهامات ناجوانمردانه نسبت داده شده به خود را با صراحت هرچه تمام‌تر تکذيب می‌نمايم. اينجانب تاکنون در هيچ محکمه‌ای دارای پرونده نبوده و فاقد هرگونه سابقه سوء می‌باشم.
لازم می‌دانم ضمن تشکر از رياست محترم جمهوری اعلام دارم به عنوان سرباز کوچک نظام و ولی امر مسلمين جهان حضرت آيت‌الله خامنه‌ای مقام معظم رهبری در هر موقعيتی تمام مساعی خود را در خدمت به کشور و انقلاب اسلامی به‌کار خواهم بست.
محمد شريف ملک‌زاده'.

صالحی نيز در پاسخ به استعفانامه ملک زاده نوشت:
'بسمه تعالی
برادر عزيز جناب آقای دکتر ملک‌زاده
حسبنا الله و نعم الوکيل نعم المولی و نعم النصير
خودت را به خداوند بزرگ و متعال واگذار کن که يقينا بهترين پناهگاه است.
با استعفای جنابعالی موافقت می‌شود و برايتان از خداوند متعال عاقبت بخيری مسالت دارم.
صالحی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016