چهارشنبه 1 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بیانیه رسام در حمایت از اعتصاب غذا دوازده زندانی سیاسی


به نام خدا

دوازده فرزند آرمان و اراده ملت ایران در اعتراض به مرگ مظلومانه زندانی هم بندشان، هدی صابر و کشته شدن هاله سحابی، با تکیه بر ایمان و ایثار آخرین داشته خود در زندان یعنی جان گرانقدرشان اعتراض خود را نسبت به ظلم سیستماتیک حاکمیت با اعتصاب نامحدود آغاز نموده‌اند.

هاله سحابی فرزند مهندس عزت الله سحابی، در طی برگزاری مراسم خاکسپاری پدر خود جان سپرد و این آغازی بود بر اعتراض هدی صابر، دیگر فعال ملی-مذهبی که به همراه امیر خسرو دلیر ثانی دست به اعتصاب غذای نامحدود زدند. اعتصاب غذای هدی صابر، ضرب و شتم و تعلل عامدانه ماموران زندان در انتقال او به بیمارستان فاجعهٔ دوم را رقم زد و هدی صابر هم به پیر ملی-مذهبی و دخترش پیوست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


هاله سحابی و هدی صابر سرمایه‌هایی بی‌بدیلی برای جامعه ایران بودند که متاسفانه دست استبداد، ایران فردا را از همراهی این دو محروم کرد تا دوازده زندانی ارزشمند جنبش سبز در اقدامی اعتراضی، گرد هم آیند تا وحدت و یکپارچگی خود در خواست‌های خود را به رخ بکشند و پیامی روشن به خودکامگان ابراز دارند.

برماست تا با الگوگیری از وحدت و عزم و اراده این دلاورمردان سرافرازمان که در این راه دست از جان خود شسته‌اند بر خواسته‌های بر حق ملت ایران پافشاری کنیم و مسئولیت خود را در گسترش آگاهی‌ها و همت برای دستیابی به اهداف ارزشمند جنبش سبز درک کنیم.

راه سبز ایرانیان مالزی – رسام – ضمن حمایت همه جانبه از ۱۲ دلاور معتصب و با گرامیداشت یاد همه شهدای جنبش سبز؛ علی الخصوص هاله سحابی و هدی صابر؛ اعلام می‌نماید که تا آخرین نفس پیگیر مطالبات این عزیزان و جنبش آزادی خواهی و حق طلبانه مردم ایران خواهد بود و از اسرای سروقامت که آینده سبز وطنمان نیازمند آنهاست می‌خواهد تا با پایان دادن به اعتصاب خود، جان با ارزش خود را حفظ کنند که ایشان نه متعلق به خود که سرمایهٔ فردای ایران آزاد هستند.

همچنین از هموطنان سبز در سراسر دنیا و ایرانیان سبز مالزی درخواست داریم تا با پیگیری و حضور در برنامه‌ها و حرکت‌های در حال انجام در شهر‌ها و کشورهای مختلف، همراهی خود را با قهرمانان دربند، با حفظ وحدت در عین کثرت، به اشکال مختلف ابراز نمایند.

و ما همچنان ایستاده‌ایم
راه سبز ایرانیان مالزی - رسام


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016