چهارشنبه 1 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شورای هماهنگی راه سبز اميد: ندای تکبير در حمايت از زندانيان سياسی بند ۳۵۰؛ چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۱ شب، جرس


جرس: شورای هماهنگی راه سبز اميد در بيانيه ای در حمايت از دوازده زندانی اعتصاب کننده از مردم درخواست کرد چهارشنبه اول تيرماه از ساعت ده، ندای تکبير سردهند.

در بخشی از اين بيانيه آمده است: " ملت قدردان ايران، ندای حق خواهی شما را شنيد و از شما می خواهد به اعتصاب غذای خود خاتمه دهيد. مردم ما به پاس حرکت قهرمانانه ی شما دوازده قهرمان و به ياد هاله و هدی چهارشنبه اول تيرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۱ شب ندای تکبير خود را بام ها سرخواهند داد تا همراهی شان را به گوش شما و شهيدان راه آزادی برسانند."

به گزارش جرس، متن اين بيانيه بشرح زير است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بسم الله الرحمن الرحيم

با سلام به افتخارآفرينان ملت ايران

عزيزان گرانمايه!

اگر خودکامگان صدای اعتراضتان را نشنيدند، مردم شريف و آگاهی که شما به پاس پاسداشت از حقوقشان در بند شده ايد، شنيدند. شما سرمايه ها و اميدهای مردم ما هستيد، همانطور که هاله و هدی بودند. انسان های شريفی که از آسودگی زندگی ذلت بار چشم پوشيديد و با قامتی استوار در راه احقاق حقوق حقة ملت ايستاده ايد. حاکميت نشان داده که در راه حفظ قدرت خويش حرمت هيچ حريمی را نگه نمی دارد و جان انسان ها را بی مقدار می شمرد.

ملت قدردان ايران، ندای حق خواهی شما را شنيد و از شما می خواهد به اعتصاب غذای خود خاتمه دهيد. مردم ما به پاس حرکت قهرمانانه ی شما دوازده قهرمان و به ياد هاله و هدی چهارشنبه اول تيرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۱ شب ندای تکبير خود را بام ها سرخواهند داد تا همراهی شان را به گوش شما و شهيدان راه آزادی برسانند.

شورای هماهنگی راه سبز اميد
۳۱ خرداد ۱۳۹۰


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016