یکشنبه 5 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اولين اعترافات مديرعامل بازداشت شده منطقه آزاد ارس: دروغ "کشف اسناد از کيف شاه " طراحی بقايی بود، فارس

خبرگزاری فارس: مديرعامل بازداشت شده منطقه آزاد ارس و مدير سابق کاخ موزه نياوران گفت که شايعه کشف اسناد از کيف شاه در کاخ نياوران با طراحی حميد بقايی برای انحراف افکار عمومی از سخنان جنجالی وی درباره ترکيه صورت گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار سياسی خبرگزاری فارس، سال گذشته خبری مبنی بر اينکه چمدان حاوی اسناد محرمانه جنگ جهانی دوم و برخی نامه‌نگاری‌های وزارت خارجه مربوط به قبل از انقلاب در خودروی رولزرويس شاه مخلوع پيدا شده، توسط عليرضا مقيمی مدير وقت کاخ موزه نياوران اعلام شد.

در آن زمان صداوسيما و رسانه‌های مختلف توسط مقيمی برای پوشش اين خبر عجيب به محل کاخ موزه نياوران دعوت شدند و مانور رسانه‌ای فراوانی روی اين موضوع داده شد.

اما سايت نسيم دقايقی پيش نوشت که عليرضا مقيمی مدير وقت کاخ موزه نياوران که بعدها به عنوان مديرعامل منطقه آزاد ارس منصوب و چند روز پيش نيز دستگير شد، در اولين اظهارات خود پس از دستگيری گفته است: شايعه کشف اسناد از کيف شاه در کاخ نياوران با طراحی حميد بقايی برای انحراف افکار عمومی از سخنان جنجالی وی درباره ترکيه صورت گرفت.

بر اساس اين گزارش، سال گذشته حميد بقايی، نماينده وقت رئيس‌جمهور در آسيا، کشتار ارامنه در سال ۱۹۱۵ ميلادی توسط امپراتوری عثمانی، را "نسل کشی " دانست که اين اظهارات با واکنش ترکيه مواجه شد و وزير خارجه اين کشور خواستار ارايه توضيح ايران در مورد سخنان بقايی شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016