شنبه 11 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تقدیم شکایت ۱۰۰ برگی از مشایی و بقایی به کمیسیون اصل ۹۰، پارلمان نیوز

عضو فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی از ارسال مدارک شکایت خود علیه مشایی و بقایی به کمیسیون اصل نود مجلس خبر داد و گفت: ورود بقایی و مشایی در مسائل سرمایه‌گذاری و مناقصات غیرقانونی از جمله موضوعات این شکایت است.

"حسن نوروزی" درگفت‌وگو با خانه ملت، از ارسال مدارک شکایت خود علیه مشایی و بقایی به کمیسیون اصل نودم مجلس خبر داد و گفت: ما امروز موفق شدیم مدارک شکایت خود را که در حدود صد برگه است، به همراه دلایل این شکایت به کمیسیون اصل نود تقدیم کنیم.

نماینده مردم رباط کریم درمجلس شورای اسلامی بابیان آنکه این شکایت مشخصا از طرف من صورت گرفته است، افزود: بعد از شکایت من، آقایان محمد دهقانی و محمد کرمی‌راد، آن را امضا کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عضو فراکسیون انقلاب مجلس با انتقاد از اینکه مشایی و بقایی سعی می‌کنند دولت و ریاست جمهوری را مصادره کنند، در مورد موضوع شکایت خود گفت: شرکت سمگا، پروژه‌های ساخت هتل در کیش، ورود این افراد در ساخت شهرک‌های گردشگری در بلاروس و واردات سیگار مارلبرو از جمله موضوعات این شکایت است.

نوروزی هم چنین تصریح کرد: موضوع ورود در مسائل سرمایه‌گذاری و مناقصات غیرقانونی از سوی این افراد نیز دراین شکایت نامه آمده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016