سه شنبه 21 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

باز هم، دستگیری افراد جدید نزدیک به مشایی، رادیو بین المللی فرانسه

نوشتۀ فرزاد جوادی

بگفته "غلامحسین محسنی اژه ای"، سخنگوی قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران، اتهامات این بازداشت شدگان علاوه بر تخلفات اقتصادی و اخلاقی مربوط به مسائل امنیتی است.

مسئولین دستگاه قضائی جمهوری اسلامی ایران شمار دیگری از یاران اسفندیار رحیم مشائی و محمود احمدی نژاد را دستگیر و زندانی کردند.
اسامی بازداشت شدگان اگرچه منتشر نگشته اما اعلام شده است که این افراد دارای پست های حساسی در سازمان های گردشگری و میراث فرهنگی بوده اند و یکی از آنان نیز در موزه ملی کار می کرده است. بگفته سخنگوی قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران، "غلامحسین محسنی اژه ای"، اتهامات این بازداشت شدگان علاوه بر تخلفات اقتصادی و اخلاقی مربوط به مسائل امنیتی است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گفتنی است که ظرف چند هفته گذشته متجاوز از ده تن از یاران اسفندیار رحیم مشائی و محمود احمدی نژاد توسط دستگاه قضائی که کاملاً در انحصار جناح های وابسته به آیت الله خامنه ای قرار دارد دستگیر و زندانی گشته اند. این در حالی است که محمود احمدی نژاد جناح مقابل را تهدید کرده بود که از خط قرمز کابینه تجاوز نکند. این تهدید گویا کارساز نبوده است، زیرا امروز (دوشنبه) محسنی اژه ای صریحاً اظهار داشت که قانون برای هیچ فردی خط قرمز قائل نشده است. سخنان محسنی اژه ای در پاسخ به هشدار ده روز پیش احمدی نژاد است که گفته بود درصورتیکه از خط قرمزی که وی برای اعضای دولت مشخص کرده بود، عبور شود ناچار می شود تا به وظیفه قانونی عمل کند. او این کار را به مصلحت نظام ندانسته بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016