سه شنبه 21 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حبيبی، دبيرکل مؤتلفه: حضور اصلاح‌طلبان می‌تواند در فضای انتخابات موثر واقع شود، مهر

دبير کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اينکه حضور اصلاح طلبان می تواند در فضای انتخابات موثر واقع شود، گفت: از ورورد اصلاح طلبان درون نظام به عرصه انتخابات استقبال می کنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محمد نبی حبيبی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به فعاليت کميته واحد اصولگرايان گفت: شاهد تعامل مثبت و سازنده ای بين اعضای اين کميته با جامعتين (جامعه روحانيت مبارز و جامعه مدرسين حوزه علميه قم) هستيم ضمن آنکه سازوکار فعلی در جهت وحدت و همدلی اصولگرايان تدوين شده است بنابراين به اتحاد اصولگرايان اميدوارم.

وی در ادامه درخصوص حضور اصلاح طلبان در انتخابات مجلس نهم، گفت: اصلاح طلبانی که با فتنه گران مرزبندی کردند و به ولايت و قانون اساسی اعتقاد کامل دارند می توانند در انتخابات شرکت کنند.

دبير کل حزب موتلفه اسلامی همچنين ضمن استقبال از حضور اصلاح طلبان در انتخابات تصريح کرد: به طور طبيعی حضور اصلاح طلبان می تواند در فضای انتخابات موثر واقع شود اما اصلاح طلبان درون نظام می توانند در انتخابات آينده با اصولگرايان رقابت کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016