دوشنبه 27 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردار نقدی: راهبرد بسيج در انتخابات آينده، بصيرت‌بخشی به مردم است، ايسنا

رييس سازمان بسيج مستضعفين درباره راهبرد بسيج در انتخابات آينده گفت: راهبرد بسيج در انتخابات آينده بصيرت بخشی به مردم است به گونه‌ای که خودشان بتوانند گزينه اصلح را انتخاب کنند؛ بدون اين‌که نياز باشد مصاديق را به آن‌ها معرفی کنيم.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، سردار محمدرضا نقدی در جمع کارکنان سپاه نينوا استان گلستان با بيان اين‌که ولی فقيه عصاره فضائل ملت است، تصريح کرد: کسانی که از ولی فقيه جلو می‌زنند، زودتر به مقصد نمی‌رسند بلکه در دريای گمراهی غرق می‌شوند و کسانی که از اين سفينه نجات جا می‌مانند هرگز به مقصد نمی‌رسند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با اشاره به ديدار اخير مقام معظم رهبری با پاسداران خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در آن ديدار پربرکت، به صراحت سه انتظار خود از پاسداران را مطرح کردند که دو خواسته ايشان پرهيز از دامن زدن به اختلافات و رسيدگی به خانواده‌های شهدا و خواسته ديگرشان لزوم حرکت و حضور پرشور پاسداران در عرصه‌های گوناگون اجتماعی بود.

نقدی ادامه داد: هنگامی که فرمانده سپاه بحث تدوين شايستگی‌های پاسداری را مطرح کرد، رهبر انقلاب ضمن تاييد اين کار و صحه گذاشتن بر لزوم خودسازی و حرکت درونی پاسداران، بر اهميت حرکت بيرونی و حضور در صحنه پاسداران تاکيد کردند. منظور رهبر انقلاب از طرح اين موضوع، لزوم حضور پاسداران در جامعه و جهد و تلاش در صحنه‌های گوناگون است که يکی از مهمترين مصاديق آن حضور فعال‌تر پاسداران در برنامه‌های بسيج است.

رييس سازمان بسيج مستضعفين در پايان، با اشاره به طرح حلقه‌های صالحين خاطرنشان کرد: اگر کار تربيتی حلقه‌های صالحين به صورت تشکيلاتی و منسجم انجام بگيرد، ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به نسل جوان بهتر منتقل می‌شود و شاهد تحولی عظيم در عرصه‌های مختلف خواهيم بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016