دوشنبه 27 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محسن رضايی: عده‌ای مانع ‌اتحاد همه گروه‌های اصولگرا می‌شوند، فارس

خبرگزاری فارس: دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اينکه گروه‌هايی از اصولگرايان هستند که بايد به کميته وحدت اصولگرايان بپيوندند، گفت: متأسفانه عده‌ای با تنگ‌نظری، مانع از پيوستن همه گروه‌های اصولگرا به يکديگر می‌شوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محسن رضايی‌ دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در گفت‌وگو با خبرنگار سياسی خبرگزاری فارس در خصوص احتمال حضور نماينده وی در کميته وحدت اصولگرايان (۷+۸)، حمايت خود را از ‌وحدت اصولگرايان اعلام کرد و با بيان اينکه ‌اين وحدت بايد فراگيرتر شود، اظهار داشت: هنوز گروه‌هايی از اصولگرايان هستند که بايد به مجموعه (۷+۸) بپيوندند.

رضايی با بيان اينکه محور وحدت همه بايد ولايت فقيه و روحانيت باشد، گفت: مجلس آينده بايد مجلس کارآمدی باشد و فرصتی فراهم کند تا وحدت را بيشتر کنيم و بتوانيم در برابر فشارهای بين‌المللی ايستادگی بيشتری کنيم‌.

وی با بيان اينکه نبايد وحدت را برای قدرت بخواهيم، بلکه وحدت بايد برای ايستادگی و پيشرفت باشد، تصريح کرد: متأسفانه عده‌ای با تنگ‌نظری، مانع از پيوستن همه گروه‌های اصولگرا به يکديگر می‌شوند.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام درباره انتخابات مجلس نهم نيز با اشاره به اينکه انتخابات بايد به‌عنوان فرصتی برای تقويت وحدت در نظر گرفته شود، گفت: در ماه‌ها و سال‌های آينده مسائل مهمی پيش‌روی نظام و انقلاب داريم که بايد با وحدت، خود را برای رويارويی با آنها و بهره‌برداری از فرصت تاريخی آماده کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016