سه شنبه 28 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دبير کميسيون ماده ۱۰ احزاب: انحلال مجاهدين انقلاب و جبهه مشارکت از طريق روزنامه‌های کثيرالانتشار اعلام شده است، فارس

خبرگزاری فارس: دبير کميسيون ماده ۱۰ احزاب با اشاره به بحث فعاليت دو حزب منحله "مشارکت " و "مجاهدين انقلاب " گفت که اين دو حزب رسماً توسط دادگاه منحل شده‌اند و اين موضوع از طريق رسانه‌ها به‌اطلاع مردم و نهادها رسيده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محمود عباس‌زاده مشگينی دبير کميسيون ماده ۱۰ احزاب درباره "ادامه فعاليت احزاب منحله مشارکت و مجاهدين انقلاب از نظر قانون "، به خبرنگار سياسی خبرگزاری فارس گفت که اين دو حزب، رسماً توسط دادگاه منحل شده‌اند.

امروز سه‌شنبه يکی از نشريات اصلاح‌طلب در بخشی از گفت‌وگويش با سخنگوی شورای نگهبان که تصريح کرد: "در قانون، تنها گروه‌ و جناح‌های ممنوع گروه‌های ضدانقلاب يا احزاب منحله هستند "، سؤالی در خصوص قرار داشتن يا نداشتن حزب مشارکت و سازمان مجاهدين انقلاب در فهرست اين گروه‌ها پرسيده که عباسعلی کدخدايی در پاسخ به آن گفته است: "نمی‌دانم؛ اگر قانون اينها را منحل اعلام کرده، منحله هستند وگرنه نيستند ".

به گزارش فارس، کدخدايی در پاسخ به سؤال ديگر نشريه مذکور، مبنی بر اينکه آيا به شورای نگهبان اعلام شده که اين دو حزب اصلاح‌طلب منحل شده‌اند، اظهار داشته است: "رسماً چيزی به ما اعلام نشده است ".

اما عباس‌زاده مشگينی می‌گويد: "انحلال دو حزب فوق‌الذکر، رسماً طبق قانون در روزنامه‌های کثير الانتشار برای اطلاع عموم و نهادها آگهی شده است ".


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016