دوشنبه 3 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی نژاد: خوشبختانه با اجرای هدفمندی يارانه ها کسی محتاج نان شب نيست، مهر

علی آباد - خبرگزاری مهر: رئيس جمهوری کشورمان با تاکيد بر سازندگی ايران گفت: وجود فقر در کشور عيب است و خوشبختانه با اجرای طرح يارانه ها و پرداخت نقدی کسی محتاج نان شب نيست.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود احمدی نژاد پيش از ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح نيروگاه علی آباد کتول افزود: ساختن ايران مهمترين کار مکتبی و دينی است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی اظهار داشت: اگر حتی به فکر نسل های خودمان باشيم و هيچ آرمان انقلابی و الهی و جهانی را دنبال نکنيم، بايد ايران ساخته شود، درحاليکه ايران دارای آرمان الهی و انسانی است.

وی عنوان کرد: اگر ملت و سرزمينی آباد نباشد و ساخته نشود، هميشه نيازمند ديگران است و ملتی که نيازمند باشد، آماده پذيرش تحميلات سياسی و فرهنگی است.

احمدی نژاد گفت: ملتی که پيشرفته و مقتدر است کسی نمی تواند راه و روش خود و انديشه ها سياستهای استعماری را به آن تحميل کند و ملت بايد روی پای خود ايستد و نيازهايش را در بالاترين سطح تامين کند.

رئيس جمهور کشورمان با بيان اينکه همه منابع در کشور تامين است گفت: غنی ترين منابع در کشور وجود دارد و بايد از اين منابع استفاده بهينه کرد.


ايران آرمان الهی را دنبال می کند

رئيس جمهور افزود: ملت ايران آرمان الهی را دنبال می کند و ايران ملتی مکتبی و دارای اعتقاد ناب الهی است.

احمدی نژاد گفت: اگر ما دنبال اصلاح جهان نباشيم ديگران خود را بر ما تحميل می کنند و اگر دنبال ايجاد نظام عادلانه نباشيم ديگران نظم ظالمانه شان را حاکم می کنند.

وی اظهار داشت: ما نمی توانيم بگوييم درها را می بنديم و کاری به دنيا نداريم و اين مسئله امری نشدنی است.

رئيس جمهور گفت: ملت عقب افتاده و فقير نمی تواند در جهان نقش آفرينی کند و کسی حرفش را گوش نمی دهند و در حال حاضر بيش از ۱۰۰ کشور از مجموع کشورهای جهان در مبادلات جهانی نقش ندارند.

احمدی نژاد گفت: ساختن ايران اسلامی با همدلی ممکن است و همه انديشه ها برای ساختن و اصلاح بايد تمرکز شود و اين نقطه کينه شياطين است.


هراس دشمنان از پيشرفت ايران

وی گفت: شياطين آن قدر که از پيشرفت ايران می ترسند از چيزی نمی هراسند و پيشرفت کشور آنان را به وحشت انداخته است.

وی عنوان کرد: امروز دشمنان از فرهنگ، انديشه و آرمانهای ما می ترسند و زمانی اين اديشه می تواند جهانگير شود که پيشرفته باشيم و فاصله طبقاتی وجود نداشته باشد.

وی افزود: زمانی فرهنگ و فکر ما در جهان حاجم و اثرگذار خواهد شد که پشت سرش يک الگوی عملی ارائه دهيم.


برهم زنندگان همدلی عقب مانده سياسی هستند

رئيس جمهوری گفت: هر کس با هر شعار و تابلويی بخواهد عزم ملت را در مسير ساختن بر هم زند اگر نگوييم عنصر دشمن است حتما يک عقب مانده سياسی به تمام معناست.

احمدی نژاد گفت: ساختن کشور زحمت دارد و بايد کار کنيم و بايد همه دلسوزان و کارآفرينان دست به دست هم دهند.

رئيس جمهور کشورمان با بيان اينکه وجود فقر در کشور عيب است افزود: خوشبختانه با اجرای طرح يارانه ها و پرداخت نقدی کسی محتاج نان شب نيست.

وی عنوان کرد: ساختن ايران مهمترين مسئله است و هر کس دلش برای خودش، کشور و دين می سوزد بايد در اين زمينه تلاش کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016