سه شنبه 11 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

باهنر: دولت حق توليد را از هدفمند کردن يارانه ها ادا نکرده است، مهر

نايب رئيس مجلس شورای اسلامی با تاکيد بر اينکه مجلس در زمينه بودجه های مصوب درباره خشکسالی همت والايی داشته و نسبت به کمک به دولت در پرداخت سهم بخش کشاورزی در هدفمندی يارانه ها دقت جدی داشته و پيگير آن است گفت: از دولت به طور جدی می خواهيم تا بخش حق توليد از هدفمندی يارانه ها را که ادا نکرده بپردازد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، محمدرضا باهنر نايب رئيس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز سه شنبه پس از بررسی وضعيت کشاورزان و دامداران در شرايط خشکسالی و اصلاح قيمت ها که با حضور وزير جهاد کشاورزی انجام شد گفت: برنامه های مجلس که با حضور وزيران برگزار می شود برای رفع ابهام در بخش های مختلف و روشن شدن مسئوليت مسئولان اجرايی مفيد است.

وی گفت: مجلس در زمينه بودجه های مصوب خشکسالی همت والايی داشته و در کمک به دولت در پرداخت سهم بخش کشاورزی در اجرای قانون هدفمندی يارانه ها دقت جدی داشته و پيگير موضوع است.

باهنر گفت: امروز دغدغه جدی مجلس اين است که بخش های توليد، صنعت و خدمات در پروژه عظيم هدفمندی يارانه ها سرشان کلاه نرود و کم بياورند.

نايب رئيس مجلس تاکيد کرد: از دولت به طور جدی می خواهيم تا حق بخش توليد را از هدفمندی يارانه ها که ادا نکرده بپردازد.

باهنر همچنين گفت: بهتر است نسبت به تغييرات کلان آب و هوا که در تمام دنيا اتفاق می افتد سياست های راهبردی تغيير الگوی کشت داشت و برداشت داشته باشيم و کشاورزان که همه امکانات زندگيشان را برای کشت محصول می گذارند در مسير درست هدايت کنيم زيرا اجرای هدفمندی يارانه ها در سياست راهبردی توليد اثرگذار است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016