شنبه 8 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

برگزاري چهارمين جلسه دادگاه سه تبعه آمريكايي همزمان با دومين سالروز بازداشت، ایسنا

وكيل ‌مدافع سه تبعه آمريكايي با بيان اينكه نهم مردادماه چهارمين جلسه رسيدگي به پرونده موكلانم در شعبه 15 دادگاه انقلاب برگزار مي‌شود، ابراز اميدواري كرد كه با برگزاري دادگاه و حضور موكلانش در جلسه رسيدگي، نتيجه پرونده به زودي مشخص شده و متهمان مشمول رافت اسلامي شوند.

مسعود شفيعي در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) تصريح كرد: تعيين وقت نهم مرداد ماه در حقيقت چهارمين جلسه براي رسيدگي به پرونده است كه دو جلسه قبل به دليل عدم انتقال جاشوا فتل و شين بائر از زندان به دادگاه، برگزار نشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وي در مورد ملاقات با موكلانش نيز گفت: پيگير ملاقات با موكلانم قبل از برگزاري دادگاه بودم اما اين امر اخيرا محقق نشد؛ البته تماس‌هاي تلفني هفتگي ما با سارا شورد و خانواده‌هاي موكلانم برقرار است.

وكيل مدافع سه تبعه آمريكايي يادآور شد: برگزاري جلسه دادگاه فردا مصادف با روز بازداشت موكلانم در دو سال قبل است. اميدوارم به مناسبت تقارن جلسه رسيدگي با شروع ماه مبارك رمضان، رافت اسلامي شامل حال آنان شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016