یکشنبه 16 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير جديد نفت: قرارگاه خاتم الانبيا بايد جايگزين سرمايه‌گذاران خارجی شود، مهر

وزير جديد نفت تاکيد کرد که قرارگاه سازندگی خاتم الانبياء(ص) بايد کارهای کوچک و متوسط را به بخش خصوصی بسپارد و در جايگاه بالاتری قرار گيرد به طوری که جايگزين شرکت های بزرگ خارجی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رستم قاسمی پيش از ظهر امروز يکشنبه در جلسه توديع خود از مسئوليت فرماندهی قرار گاه سازندگی خاتم الانبياء(ص) طی سخنانی اظهار داشت: کارهای بسيار زيادی هنوز در کشور باقی مانده است و تا سند چشم انداز از نظر زمانی فاصله زيادی نداريم اما از نظر حجم کاری، کارهای گسترده ای باقی مانده است و عقب ماندگی‌های زيادی داريم که با اين فاصله زمانی و با انجام روال عادی کارها قطعاً جبران اين عقب ماندگی ميسر نيست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی تصريح کرد: ما بايد با روحيه جهادی و انقلابی کار کنيم.

وزير نفت در ادامه با بيان اينکه همه افتخارم اين است که به عنوان سربازی کوچکی از پاسداران بوده و خواهم بود زيرا همه زندگی و وجود ما از سپاه است، با برشمردن برخی ويژگی‌های مهم قرار گاه سازندگی خاتم الانبياء(ص) گفت: اين قرارگاه امروز از نيروهای توانمند، متخصص، امکانات، تجهيزات و ساختار خوبی برخوردار است و بزرگترين مجموعه پيمانکاری در کشور به شمار می‌آيد که بايد آن را قوت بخشيد.

قاسمی، سلامت، صداقت، کيفيت و اقتصادی بودن طرح‌ها را از ديگر ويژگی های برجسته قرارگاه دانست و افزود: محروميت زدايی هم از جمله کارهای قرارگاه است به طوری که هم اکنون بيش از ۱۰ هزار طرح محروميت زدايی از محل درآمدهای قرارگاه از جمله ساخت صدها مدرسه، درمانگاه، برق رسانی و جاده سازی که در حال اجراست تامين شده است.

فرمانده سابق قرار گاه سازندگی خاتم الانبياء(ص) با بيان اينکه بخش عمده‌ای از درآمد قرارگاه برای محروميت زدايی در مناطق محروم صرف می‌شود، ابراز اميدواری کرد سال به سال اين روند ادامه، افزايش و توسعه يابد.

وی در ادامه از کارکنان قرار گاه سازندگی خاتم الانبياء(ص) خواست که به طور جدی با مظفری - فرمانده جديد قرارگاه - همکاری کنند زيرا موفقيت قرارگاه در گرو همدلی و همفکری است.

قاسمی تصريح کرد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبياء(ص) بايد کارهای کوچک و متوسط را رها کند و به بخش خصوصی بسپارد، و در جايگاه بالاتری قرار گيرد به طوری که جايگزين شرکت های بزرگ خارجی شود.

وزير نفت در پايان ابراز اميدواری کرد که با روحيه جهادی و انقلابی با کمک افراد توانمند، متعهد و متخصص در وزارت نفت بتواند کارهای بزرگی در وزارت نفت انجام دهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016