جمعه 21 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمدرضا باهنر: وحدت فعلي اصولگرايان بي‌سابقه است، فارس

خبرگزاري فارس: دبير كل جامعه اسلامي مهندسين گفت: از دوم خرداد 76 به اين طرف اين وحدت صورت گرفته ميان اصولگرايان بي‌سابقه بوده است، بنابراين اميدواريم بركات آن را شاهد باشيم و دغدغه‌ها كاهش يابد.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، محمدرضا باهنر دبيركل جامعه اسلامي مهندسين كه شب گذشته در همايش اين تشكل سياسي در دانشگاه امام صادق (ع) سخن مي‌گفت، در سخناني كوتاه اظهار داشت: فضاي جلسه امسال متفاوت از سال هاي گذشته است، چرا كه حضار اكثراً از فعالان سياسي هستند و ما تلاش كرديم از همه طيف‌هاي اصولگرايي در اين جلسه دعوت كنيم.

وي گفت: ما در سال گذشته شاهد تلاش جامعتين و شخص آيات مهدوي كني و محمد يزدي براي وحدت هرچه بيشتر اصولگرايان بوديم كه سعي داشتند چتري براي وحدت اصولگرايان كشور شوند. بنابراين اميدواريم امسال با وجود همه فضاهاي سياسي، اين چتر، وحدت بخش جامعه اصولگرايان كشور شود و به وحدتي شايسته و بايسته برسيم و با زيركي خاص و دقت زياد اين پروسه عظيم را جلوه برده در مجلس نهم به توفيق برسيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دبير كل جامعه اسلامي مهندسين تلاش‌هاي صورت گرفته اصولگرايان را بسيار مهم و البته داراي حواشي دانست و گفت: در چند ماه اخير رسانه‌ها مملو از خبرهاي مختلف در خصوص كميته 8+7 بودند كه افراد و گروه‌ها اظهارنظر‌هاي گوناگوني را در اين رابطه ابراز داشتند.

باهنر فضاي سياسي به وجود آمده را در كشور داراي خوف و رجا توصيف كرد و گفت: از دوم خرداد 76 به اين طرف اين وحدت صورت گرفته ميان اصولگرايان بي‌سابقه بوده است. بنابراين اميدواريم بركات آن را شاهد باشيم و دغدغه‌ها كاهش يابد.

وي افزود: براي رسيدن به اين كار روشنگري و تبيين مسائل بسيار مفيد فايده خواهد بود لذا در اين جلسه از بزرگاني كه در طي پروسه وحدت جامعه اصولگرايان حاضر و موثر بودند دعوت كرديم كه مسائل را تبيين كنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016