یکشنبه 23 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حمایت مجلس ازاعلام جرم علیه روزنامه‌ایران، جهان نیوز

محمدرضا باهنر در صحن علنی مجلس: دادستان تهران نسبت به هتک حرمت روزنامه‌ایران نسبت به حجاب اعلام جرم کرده و آن را پیگیری می‌کند که نمایندگان هم پشتیبان آن هستند.

به گزارش نسیم، محمدرضا باهنر در صحن علنی مجلس، در پاسخ به تذکر لاله افتخاری نماینده تهران مبنی بر حذف بودجه عفاف‌و حجاب و تخصص آن در ایرانیان خارج از کشور گفت: از آقای عبداللهی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس می‌خواهم به صورت جدی این مسئله را بررسی کنند که اگر تخلف قانونی در حال اتفاق است، جلوی آن را بگیریم.

وی از معاونت راهبردی رئیس‌جمهور هم خواست بودجه مصوب مجلس را به‌طور دقیق اجرا کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


باهنر در پاسخ به تذکر دیگر افتخاری مبنی بر اهانت به چادر و حجاب در روزنامه دولتی ایران نیز گفت: دادستان تهران نسبت به این مورد اعلام جرم کرده و آن را پیگیری می‌کند. نمایندگان هم پشتیبان آن هستند، اگر هتک حرمت شده که قاعدتاً شده به سرعت رسیدگی می شود که جلوی هنجارشکنی‌ها و ساختار شکنی‌ها گرفته شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، خواستار پیگیری جدی جابجایی غیرقانونی ارقام بودجه نود در کمیسیون برنامه‌و‌بودجه مجلس شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016