سه شنبه 25 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جوانفکر: اتهامات مطرح شده مطابقتی با واقعيت "خاتون" ندارد، ايلنا

سرپرست روزنامه ايران اتهامات وارد شده به ويژه نامه خاتون را حاصل تعريف و وارونه سازی مطالب مندرج در اين ويژه نامه بيان کرد.

ايلنا: سرپرست روزنامه ايران اتهامات وارد شده به ويژه نامه خاتون را حاصل تحريف و وارونه سازی مطالب مندرج در اين ويژه نامه بيان کرد.

"علی اکبر جوانفکر" در گفت وگو با خبرنگار ايلنا گفت: «ايران يک کشور اسلامی ‌با کانون توجهات مردم، همه دستگاه‌ها و بخش‌های دولتی به مقوله اسلام و دين است و به همين دليل روند اطلاع رسانی مذهبی در اين کشور بسيار پرحجم است.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با اشاره به اتهامات مطرح شده عليه روزنامه ايران در روزهای اخير افزود: «از جانب هيات نظارت بر مطبوعات کشور تذکر کتبی دريافت کرديم و پيش از اين نيز دادستانی استان تهران عليه روزنامه ايران اعلام جرم کرده بود که دليل آن برای ما روشن نيست.»

مدير مسوول روزنامه ايران اتهامات مطرح شده عليه خاتون را مغاير با اين ويژه نامه دانست و به ايلنا گفت: «چيزی که اکنون با آن روبرو هستيم حاصل تحريف و وارونه سازی مطالب مندرج در خاتون است وانتظار داريم دليل تذکر هيات نظارت بر مطبوعات به روزنامه ايران طبيعی شود.»

جوانفکر ادامه داد: «با همه اين احوال به رای هيات نظارت و مطبوعات احترام گذاشته و اميدواريم با توضيحات ما در اين خصوص موضوع برای دادستان محترم تهران نيز روشن شود.»

به گزارش ايلنا هيات نظارت بر مطبوعات روز گذشته پس از بررسی مطالب مندرج و ويژه نامه مردادماه خاتون ضمن تذکر به روزنامه ايران پرونده اين روزنامه را به دادگاه ارجاع داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016