شنبه 29 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حزب الله لبنان روز قدس امسال را در "پارک ايران" برگزار می‌کند، فارس

خبرگزاری فارس: حزب الله لبنان اعلام کرد که مراسم بزرگداشت روزجهانی قدس را در «پارک ايران» واقع در مارون الراس برگزار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در بيروت، حزب الله لبنان اعلام کرد که مراسم بزرگداشت روزجهانی قدس را در «پارک ايران» واقع در مارون الراس برگزار خواهد کرد و از عموم مسلمانان لبنان دعوت نمود در پاسخ به دعوت تاريخی امام خمينی برای بزرگداشت روز جهانی قدس، در آخرين جمعه ماه مبارک رمضان خود را به مارون الراس برسانند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مراسم روز قدس در لبنان هر ساله با سخرانی سيد حسن نصرالله برگزار می گردد.
يک سال پيش در «روستای مارون الراس» که تنها يک کيلومتر تا خاک فسطين اشغالی فاصله دارد، پارکی احداث شد که نام «ايران» بر آن نهاده شد.«پارک ايران» با نمادهای ملی و مذهبی ايران آراسته شده و بر فراز تپه ای قرار دارد که بر بخش بزرگی از شمال فلسطين اشغالی اشراف دارد. در اين پارک، استراحتگاه هايی به تعداد و نام استان های ايران ساخته شده است و در هر استراحتگاه تابلويی شامل اطلاعاتی کامل از آن استان و تصاويری از زيارتگاه های مذهبی و جذابيت های توريستی آن استان نصب شده است.
گفتنی است که روستای «مارون الراس» در جريان جنگ ۳۳ روزه رژيم صهيونيستی و لبنان، کانون نبردهای سخت و قهرمانانه مجاهدان حزب الله با ارتش صهيونيستی بود و با وجود آن که اين روستا از اولين مناطق در مسير حرکت ارتش صهيونيستی بود، اشغال کامل آن تا اواسط جنگ به طول انجاميد.
پس از پيروزی سال ۲۰۰۰ حزب الله و عقب نشينی اسراييل از جنوب لبنان اين اولين باری خواهد بود که
صدای سيد حسن نصرالله از چنين فاصله نزديکی
به گوش اسراييلی ها می رسد.
مارون الراس و بنت جبيل، دو نماد اصلی مقاومت اسلامی لينان در جنگ ۳۳ روزه به شمار می روند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016