دوشنبه 31 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

طرابلس سقوط کرد اما چرا کسی برای جشن و پايکوبی به خيابان های طرابلس نيامد، پيمان روشن ضمير

از ديشب که طرابلس سقوط کرد تا الان تلويزيون الجزيره بارها به صورت زنده خيابان های طرابلس را نشان داده است در شلوغ ترين خيابان يعنی ميدان خضرا جمعيت کمتر از ۵۰۰ نفر است که به نظر می رسد اين جمعيت هم نيروهای مسلحی باشند که از خارج از طرابلس به اين شهر وارد شده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آنچه در اين چند ساعت از طرابلس ديدم اصلا شباهت به شهری ندارد که مردمش در انقلاب پيروز شده اند بيشتر شبيه شهری است که توسط نيروهای خارجی اشغال شده است . فقط اين نيروهای اشغالگر هستند که در حال جشن و پايکوبی هستند .

توجه کنيد کل جمعيت ليبی ۷ ميليون نفر و جمعيت طرابلس به تنهايی نزديک دو ميليون نفر است . در بنغازی که جمعيتی بسيار کمتر از طرابلس دارد همينک بيش از صد هزار نفر در خيابان مشغول جشن و پايکوبی هستند اما در طرابلس هيچ کس به خيابان نيامده است . در بعضی سايتها به اشتباه فيلم جشن در بنغازی تحت عنوان فيلم جشن مردم طرابلس ارسال شده است .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016