پنجشنبه 3 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مواضع ضد صهيونيستي احمدي‌نژاد با عنوان 'اسراييل؛ كانون ناامني' منتشر شد، ایرنا

این مطلب را عینا به نقل از سایت ایرنا در زیر می خوانید.

مواضع ضد صهيونيستي 'محمود احمدي‌نژاد' رييس‌جمهوري اسلامي ايران در آستانه روز جهاني قدس در كتابي با عنوان ' اسراييل؛ كانون ناامني' در دو مجلد منتشر شد.

به گزارش روز پنجشنبه ايرنا، مواضع ضد صهيونيستي رييس‌جمهوري از ابتداي مسووليت سكانداري دولت نهم در سال 1384 تا پايان تابستان 1389 و نخستين سال دولت دهم در اين دو مجلد به تفكيك سال، روز و همينطور موضوع ديدارها و سخنراني ها مكتوب شده است.

جلد اول كتاب شامل مواضع ضد صهيونيستي احمدي نژاد از شهريور 1384 تا پايان 1386 در 695 صفحه است و جلد دوم نيز در 630 صفحه پيام‌ها، سخنراني‌ها و مصاحبه هاي رييس جمهوري عليه اين رژيم در سالهاي 1387، 1388 تا پايان تابستان 1389 را در برمي‌گيرد.

محتواي اين كتاب بر اساس مطالب منتشر شده در سايت رياست جمهوري تنظيم شده كه اطلاعات سايت‌هاي مختلف و جرايد رسمي كشور آن را كامل كرده است.

'حسين عبدلي' گردآورنده مطالب كه اين كتاب را به روح پاك شهداي مقاومت تقديم كرده در مقدمه‌ آن نوشته است: مواضع تاريخي حضرت امام (ره) در برابر رژيم جعلي صهيونيستي و تعيين آخرين جمعه ماه مبارك رمضان به عنوان روز قدس،‌ موجب شد تا مسير اشتباهي كه پيش از آن توسط كشورهاي عربي در برابر اسراييل پيموده شده بود در مسير صحيح قرار گيرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


'در سي سال گذشته، همه مسوولان ارشد جمهوري اسلامي ايران به حسب وظيفه شرعي و انساني خود و با تبعيت از رهبري حضرت امام و مقام معظم رهبري، همواره مواضعي اصولي در برابر اين رژيم جعلي اتخاذ كرده اند ليكن مواضع صريح و شجاعانه دكتر محمود احمدي نژاد، مقامات رژيم صهيونيستي و حاميان غربي آن را با چالش جدي مواجه كرده است'.

'نقد مساله هولوكاست و طرح اين پرسش اساسي كه ' چرا بايد مردم فلسطين تاوان هولوكاست را بدهند؟ ' غوغايي در اردوگاه حاميان اين رژيم برپا كرده است. آنان با تحت فشار قرار دادن ايران تلاش مي كنند تا با پاك كردن صورت مساله بر اقدامات غيرانساني خود در فلسطين سرپوش بگذارند'.

'كتاب 'اسراييل؛ كانون ناامني' كه مشتمل بر مواضع پنج سال اخير رييس جمهوري در خصوص اين مساله مهم است، به منزله سندي تاريخي منتشر مي شود تا آيندگان بدانند كه ايران در برابر زياده خواهي قدرت هاي بزرگ، از حقوق انساني ملل ضعيف در عالي ترين سطح ممكن دفاع كرده و به حسب رسالت انقلابي و اسلامي خود، همواره ياور محرومان و مستضعفان جهان بوده و خواهد بود'.

موضع گيري رييس جمهوري محترم در برابر رژيم صهيونيستي طي پنج سال بدست گيري مسووليت قوه اجرايي كشور در اين دو مجلد منتشر و در مقدمه اين كتاب تصريح شده است كه با گذر زمان، مجلدات بعدي نيز در اين زمينه تهيه و در اختيار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

نام اين اثر 'اسراييل؛ كانون ناامني' برگرفته از سخنان رييس‌جمهوري در مورد رژيم صهيونيستي است.
در پايان اين كتاب، فهرستي از رسانه‌هاي مختلف كه احمدي نژاد درباره فلسطين با آنها به گفت‌وگو نشسته، آورده شده است.

عكس‌ها و نام اشخاص به همراه سمت‌هاي آنان در زمان مورد بحث، تكميل كننده كتاب است.

اين كتاب را نشر 'مضراب' در شمارگان پنج هزار نسخه به زيور طبع آراسته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016