پنجشنبه 10 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اسناد ویکی‌لیکس به سرقت رفت، فرارو

سایت ویکی لیکس اعلام کرد که تعداد زیادی از سندهای این سایت پیش از بازبینی و تنظیم به سرقت رفته و به صورت آنلاین هم اکنون در دسترس کاربران اینترنت قرار دارد.

به گزارش آسوشیتدپرس، روز سه شنبه ویکی لیکس از هک سایت خود خبر داد و شب گذشته نیز اعلام کرد که بخشی از اسناد محرمانه ای را که هنوز آنها را بازبینی نکرده بود به سرقت رفته و بر روی اینترنت قرار گرفته است.

روش کار ویکی لیکس به این صورت بود که اسناد محرمانه را پس از دریافت تنظیم می کرد و حتی بخشهایی از آنها را نیز حذف کرده و سپس فقط سه روزنامه که یکی از آنها گاردین بود می توانست به این اسناد دست پیدا کنند، اما اکنون با این کار اسناد محرمانه دولت آمریکا بدون فیلتر ویکی لیکس منتشر شده و این می تواند تبعات سنگینی را برای ایالات متحده در بر داشته باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در همین رابطه ویکی لیکس دوخبرنگار گاردین را که مسئول برداشت اطلاعات از ویکی لیکس هستند متهم کرده که در کتابی که در اوایل سال جاری منتشر کرده اند درباره رمز عبور ویکی لیکس و نحوه دسترسی به اطلاعات در این سایت، مطلب نوشته اند و همین امر به هکرها کمک کرده تا بتوانند به اسناد ویکی لیکس دسترسی پیدا کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016