یکشنبه 20 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

روزنامه "صداي عدالت" محكوم شد، فارس

خبرگزاری فارس: مدیر‌مسئول روزنامه "صدای عدالت" پس از لغو امتیاز این روزنامه از سوی هیئت نظارت بر مطبوعات با رای هیئت منصفه مطبوعات نیز مجرم شناخته شد.
خبرگزاری فارس: روزنامه "صداي عدالت" محكوم شد

علی‌اکبر کسائیان؛ دبیر هیئت منصفه مطبوعات در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس با بیان این مطلب اظهار داشت: جلسه رسیدگی به اتهام مطبوعاتی مدیر‌مسئول روزنامه صدای عدالت امروز در شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی مدیر‌خراسانی و با حضور هیئت منصفه مطبوعات برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: هیئت منصفه مطبوعات، مدیر‌مسئول روزنامه صدای عدالت را در خصوص اتهام اهانت به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به اتفاق آراء مجرم دانست و با اکثریت قریب به اتفاق آراء نیز وی مستحق تخفیف شناخته نشد.

دبیر هیئت منصفه مطبوعات تصریح کرد: چند سال پیش روزنامه صدای عدالت توسط هیئت نظارت بر مطبوعات لغو امتیاز شده و پرونده این روزنامه جهت بررسی به دادگاه ارجاع شده بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کسائیان در ادامه با اشاره به بررسی اتهام مطبوعاتی روزنامه "گل" در جلسه امروز دادگاه مطبوعات یادآور شد: هیئت منصفه مطبوعات پس از بررسی اتهام روزنامه ورزشی گل در‌ خصوص استفاده ابزاری از تصاویر زنان با اکثریت آراء، مدیر‌مسئول این روزنامه را مجرم دانست و به اتفاق آراء مستحق تخفیف دانسته شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016