یکشنبه 20 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی مطهری مصداق ابوموسی اشعری شد! دانشجو

حجت الاسلام رهدار با بیان اینكه برخی افراد خواص عام هستند، علی مطهری را مصداق مقدس‌های نادان همچون ابوموسی اشعری دانست.

به گزارش «خبرگزاری دانشجو» از مشهد، حجت الاسلام رهدار در دوره آموزشی تشكیلاتی بسیج دانشجویی با اشاره به افرادی كه با اهل بیت (ع) در ارتباط بودند، این افراد را به پنج دسته تقسیم كرد و اظهار داشت: برخی افراد، اصحاب سردسته هستند، مانند حبیب ابن مظاهر كه دو بار فدایی امام حسین(ع) شد.

مدیر موسسه آموزشی فتوح در بیان خصوصیات این افراد افزود: حضرت ابوالفضل (ع) یار خاص و پناه امام حسین(ع) در كربلا بود و این افراد محرم رازها و اسرار اهل بیت(ع) بودند.

وی خاطرنشان كرد: سلمان برای امام علی(ع)، ابوالفضل برای امام حسین(ع) و اباصلت برای امام رضا(ع) جزو اصحاب سردسته و پیرو اهل بیت(ع) بودند.

رهدار طبقه دوم افراد مرتبط با اهل بیت(ع) را عاشقان آنها دانست كه ضرورتا پیرو نیستند و افزود: ابوذر جزو این افراد است كه عاشق حضرت علی(ع) بود، اما هنگامی كه امام سكوت كرد، وی سكوت نكرد و تبعید شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مدیر موسسه آموزشی فتوح با بیان اینكه سلمان مظهر علی(ع) شده بود، اظهار داشت: در شرایط كنونی نیز مقام معظم رهبری مظهر و تبلور راه امام خمینی(ره) است.

وی با اشاره به افرادی كه خواص عام بوده اند مانند ابوموسی اشعری بیان كرد: این فرد جزو طبقه سوم افراد در ارتباط با اهل بیت(ع) هستند كه مقدس های نادان می باشند.

رهدار با بیان اینكه مقدس نماها ادای اسلام را در می آورند، افزود: خط امام علی(ع) و خط معاویه ملعون شفاف و روشن است، اما كار ویژه ابوموسی اشعری از بین بردن خط امام علی(ع) و معاویه است؛ امروز علی مطهری مصداق ابوموسی اشعری است كه در حال از بین بردن مرزهاست.

مدیر موسسه آموزشی فتوح منافقان و مگس های دور شیرینی را از دیگر افراد اطراف اهل بیت(ع) برشمرد و اظهار داشت: امروز نیز مصداق تمامی این افراد در جامعه وجود دارد؛ كه امام خمینی(ره) تعبیر ساده لوح را برای منتظری به كار بردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016