سه شنبه 22 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردار نقدی: برنامه آمريکا تبديل انتخابات به چالشی برای نظام است، ايسنا

رييس سازمان بسيج مستضعفين، تبديل انتخابات به چالشی برای نظام را برنامه امروز آمريکا برای دخالت در امور کشورمان برشمرد.

سردار نقدی در گفت‌وگو با خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهارداشت: آمريکا ابتدا اين راه را رفت که مردم در ضمن اين‌که احساس کنند آزادند، ولی به خواست آن‌ها رای ‌دهند و خواست ابر قدرت‌ها را پياده ‌کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: آنها در کشورهای مختلف که امروز قدرت را از چنگ استکبار در آورده‌اند اين کار را انجام می‌دهند که مردم در عين اين‌که احساس می‌کنند آزادند به خواست آن‌ها رای می‌دهند، ولی اين روش آن‌ها در کشور ما شکست خورد و در انتخابات ۸۸ اين اتفاق نيافتاد و اکثريت قاطع مردم به جريانی که می‌توانست زمينه ساز نفوذ آمريکا باشد، رای ندادند.

نقدی تصريح کرد: روشی که امروز آمريکا در پيش گرفته اين است که ما را از انتخابات سير کند و فضا را ناامن سازد و بين مردم شکاف ايجاد کرده و انتخابات را به اختلافات عميق قومی، شهری، بالا شهری و پايين شهری و مانند اين‌ها تبديل کند و همه را به جان هم بياندازند.

وی ادامه داد: بايد هوشيار و با يک‌ديگر صميمی باشيم و خويشتنداری کنيم. رقابت انتخاباتی حدی دارد،‌ بايد حد شرافتمندانه آن حفظ شود.

نقدی درباره حضور جريان‌های مختلف در انتخابات مجلس نيز اظهارداشت: همه چيز دروصيت‌نامه امام(ره) روشن است، هر کس وفادار به اصول و ارزش‌های انقلاب باشد، می‌تواند به ميدان بيايد، اما کسی که ثابت کرده، نوکر اجانب است و پول از آل سعود و امير بحرين گرفته تکليفش مشخص است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016