سه شنبه 22 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نامه مشايی به دو وزير در مورد موافقت احمدی نژاد با واگذاری شرکت فولاد خوزستان به عامل اصلی اختلاس سه هزار ميليارد تومانی، مشرق

اسفنديار رحيم مشايی رئيس دفتر رئيس جمهور در نامه​ای به وزرای اقتصاد و راه خواستار تسريع در واگذاری سهام شرکت فولاد خوزستان به گروه امير حسين آريا عامل اصلی اختلاس ۳ هزار ميليارد تومانی می شود.

در نامه مورخ ۷ مهر سال ۱۳۸۹ مشايی خطاب به دو وزير کابينه چنين آمده است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


جناب آقای حسينی، وزير محترم امور اقتصاد و دارايی

جناب آقای بهبهانی، وزير محترم راه و ترابری

سلام عليکم

به پيوست تصوير نامه شماره ۱۰۲۰۵/ص۲۰ مورخ ۲/۷/۱۳۸۹ شرکت خدمات مهندسی خط و ابنيه فنی راه‌آهن در خصوص امادگی خريد ۵/۵۰٪ از سهام شرکت فولاد خوزستان ارسال می‌شود.

حسب موافقت رياست محترم جمهوری خواهشمند است دستور فرمائيد ضمن تسريع اقدام مساعد را به عمل آورند.

بر اساس اين نامه سهام شرکت فولاد خوزستان بدون برگزاری تشريفات قانونی مزايده به گروه امير حسين آريا در قالب شرکت خدمات مهندسی خط و ابنيه راه آهن( تراورس) واگذار می شود.

امير منصور خسروی در جريان واگذاری های سازمان خصوصی سازی و در حرکتی کاملا مشکوک توانست شرکت تراورس که از مهمترين شرکت های پيمانکار در عرصه رآه آهن کشور است را خريداری کند.جالب است که شرکت تراورس به صورت ده ساله به امير منصور خسروی و به قيمت ۱۲۰ ميليارد تومان واگذار شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016