پنجشنبه 24 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شبكه خبر، سخنان احمدی‌نژاد را به‌طور مستقيم پخش نكرد، ايرنا

صداوسيمای جمهوری اسلامی ايران که همواره سخنان رييس‌جمهوری را در سفرهای استانی به‌طور مستقيم پخش می‌کرد، اين بار در نخستين سفر از دور چهارم جا ماند و سخنان رييس‌ قوه مجريه را به طور مستقيم و زنده پخش نکرد.

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رييس‌جمهوری گفت: خودداری شبکه خبر از پخش مستقيم سخنان رييس‌جمهوری در حالی است که گروهی ۱۲ نفره از کارکنان فنی و خبری اين شبکه با ماموريت پخش مستقيم سفر محمود احمدی‌نژاد، رييس‌جمهوری به اردبيل، در هيات اعزامی رياست‌جمهوری به اين استان حضور داشتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محمدحسن صالحی‌مرام با بيان اينکه با وجود هماهنگی‌های صورت گرفته، پخش مستقيم سخنان رييس‌جمهوری انجام نشد، افزود: در اين زمينه، تلاش‌های گسترده‌ای برای ارتباط با مسوولان صداوسيما صورت گرفت اما نتيجه‌ای نداشت.

در چنين شرايطی سايت خبری رياست‌جمهوری اقدام به پخش اينترنتی سخنان رييس‌جمهوری کرد.

پيش از اين نيز زمانی که احمدی‌نژاد درخصوص هيات دولت و اينکه «کابينه، خط قرمز من است» سخن گفته بود، شبکه خبر اين سخنان را پخش نکرد و ساير رسانه‌ها متن کامل اين سخنان را از سايت رييس‌جمهوری پخش کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016